Anime/manga tråden
Forum > Off Topic > Anime/manga tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Miyu: Har sett båda, faktiskt. Just de två är ganska bra.Skrivet av Borttagen: Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: I såna fall låter det som att du skulle gilla Ao Haru Ride. Har du sett den? Passar rakt in med de andra serierna.tycker dock att say "i love you" är väldigt fin men det är nog bara för att jag är en sorglig klump som gillar cheesy grejer wow Ärligt talat är detta inte en genre jag gillar särskilt mycket, men jag fortsätter kolla på dem av någon skum anledning. ja haha borde nog se den sen B) fast ska se klart death note först den är bra på riktigt Om ni har sett sådana kärleks animes så vill jag tippsa om " My little monster" och (även fast en kille är huvudperson XD) "My Love story"/ "ore no monogatari" båda är super ^^ //MMH (med magiska hälsningar) Miyu=^.^=
8 jan, 2016 13:19 |
|
Miyu
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Miyu: Har sett båda, faktiskt. Just de två är ganska bra. Skrivet av Borttagen: Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: I såna fall låter det som att du skulle gilla Ao Haru Ride. Har du sett den? Passar rakt in med de andra serierna.tycker dock att say "i love you" är väldigt fin men det är nog bara för att jag är en sorglig klump som gillar cheesy grejer wow Ärligt talat är detta inte en genre jag gillar särskilt mycket, men jag fortsätter kolla på dem av någon skum anledning. ja haha borde nog se den sen B) fast ska se klart death note först den är bra på riktigt Om ni har sett sådana kärleks animes så vill jag tippsa om " My little monster" och (även fast en kille är huvudperson XD) "My Love story"/ "ore no monogatari" båda är super ^^ //MMH (med magiska hälsningar) Miyu=^.^= när jag började se ore no monogatari så trodde jag "äsch, det kommer aldrig gå med en kille" jag hade såååå fel XD den är så gullig så att man måste ta pauser för att orka med det :3 Livet kan gå skit, men jag hoppas att det finns NÅGOT på vägen som gör ditt bagage lättare. En vän, en familj eller en fandom. Allt är värt mycket för den som bryr sig. 8 jan, 2016 13:38 |
|
Amaanda
Elev |
Har alltid varit väldigt intresserad av både manga och anime, men aldrig riktigt haft orken till att sätta mig in i det (av olika anledningar).
Dock!! Så har jag nu på gymnasiet träffat lite människor som faktiskt dragit in mig i den här världen xD Har någon sett Love lab? Typ det roligaste och sorgligaste någonsin. Och one piece! ♥
13 jan, 2016 18:20 |
|
hermione9800
Elev |
23 feb, 2016 14:09 |
|
catradora
Elev |
Här har ni tips på asbra manga:
Love Hina, Nana, Sword Princess Amaltea, Kick Off och First Love. Och lite anime: Sekaiitchi Hatsukoi, Death Note, Nana, Fairy Tail och Love Hina Again.
9 apr, 2016 09:42 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen