Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Demonen och människan

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Demonen och människan

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Eclipse reste sig från sägen och gick fram till tjejen

20 maj, 2014 20:25

Borttagen

Avatar



"Varför ville du börja på en internat skola?" frågade Alicia för att ha något att snacka om.

20 maj, 2014 20:28

Borttagen

Avatar


" det finns ingen annan bättre skola för mig " sa Eclipse han vågade inte berätta sanningen

20 maj, 2014 20:29

Borttagen

Avatar



Alicia nickade när de gick ner för trappen.
"Det är en rätt bra skola ändå. Dock är det en internat."

20 maj, 2014 20:33

Borttagen

Avatar


Eclipse följde efter tjejen
" Jag bryr mig inte om det är ett internat eller ej bara det är en bra skola " sa Eclipse han skulle få reda på en del om människor här kände han

20 maj, 2014 20:34

Borttagen

Avatar



Alicia nickade och tittade upp då de skulle byta trappa.
"Det är den här trappen du skulle ta" sa hon och pekade upp för den och gick upp för ett trappsteg.

20 maj, 2014 20:37

Borttagen

Avatar


Eclipse började gå upp för trappan lite nervöst

20 maj, 2014 20:52

Borttagen

Avatar



"Vilken skola gick du på förut då?" frågade Alicia och hoppade över ett trappsteg.

20 maj, 2014 20:53

Borttagen

Avatar


" Jag har fått hemundervisning " sa Eclipse det var ju sant han hade fått hemundervisning i demonriket av hans föräldrar.

20 maj, 2014 20:54

Borttagen

Avatar



"Okej, så det här är alltså första gången du gått i en 'riktig' skola" sa hon och tillslut kom de upp för tappen. "Här" sa hon och stannade.

20 maj, 2014 20:57

1 2 3 4

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Demonen och människan

Du får inte svara på den här tråden.