(Prs) The Orphan
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) The Orphan
|
Borttagen
|
Jag tog två smörgåsar och satte mig ner vid bordet också. Jag log mot Sarah som hade yoghurt runt hela munnen och på näsan, sen tog jag en tidning och läste.
20 maj, 2014 12:59
|
|
Borttagen
|
Jag slog en blick mot Sarah och skrattade till.
"Gumman du har ju hela ansiktet fullt av yoghurt,sa jag.
Jag tog upp en servett och torkade henne runt munnen och näsan.
20 maj, 2014 13:00
|
|
Borttagen
|
Sarah log brett och tittade på mig.
" Nu är du fin igen " sa jag och log.
Jag log mot Marcus och skakade skrattandes på huvudet.
" Ungar.." Sa jag tyst och log.
20 maj, 2014 13:04
|
|
Borttagen
|
Jag log.
"Ja,underbara små varelser,sa jag
Jag la undan tidningen och diskade av min kaffekopp.
20 maj, 2014 13:05
|
|
Borttagen
|
Jag nickade och klappade Sarah på kinden, sen drack jag upp resten av mitt te, sen dukade jag av Sarah's tallrik som var helt kladdig, jag tog en trasa och torkade av bordet som hon också hade spillt på.
20 maj, 2014 13:09
|
|
Borttagen
|
"Vad vill ni göra idag då?,sa jag och vände mig mot dem.
20 maj, 2014 13:10
|
|
Borttagen
|
" Jag vet inte.. Jag skulle vilja förbereda mig lite inför imorrn men vi kan gå en liten promenad i skogen sen med picknick.. Det är så fint väder!" Sa jag och såg på Sarah som nickade.
20 maj, 2014 13:12
|
|
Borttagen
|
Jag log.
"Ja,det låter mysigt,det är en perfekt dag för Picknick,sa jag.
Jag tog fram en picknickkorg ur skåpet och ställde den på diskbänken.
20 maj, 2014 13:14
|
|
Borttagen
|
" Sarah vill nog bada också, och vi med kanske " sa jag och log. Jag log mot Sarah som att med ett brett leende.
20 maj, 2014 13:15
|
|
Borttagen
|
"Ja,vi kan ta vägen som går till sjön,sa jag.
Jag började packa korgen.
20 maj, 2014 13:17
|
Du får inte svara på den här tråden.