DÖR...
Forum > Harry Potter > DÖR...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Snövinge
Elev |
Hahahah xD
"Gratis tomte!" OMR! We are all wizards. Even Ron. 5 maj, 2011 20:37 |
|
Katla
Elev |
Dobby är en gratis tomte! xD
Skrivet av Nymphadora Tonks!: Google översätt har nog inte läst HP böckerna! XD Jo, i alla fall dom norska...Om man översätter från engelska till norska blir tex: Ginny Weasley = Gulla Wiltersen Fred and George Weasley = Fred og Frank Wiltersen Hermione Granger = Hermine Grang Och det är dom norska namnen på HPkaraktärerna... ♏︎ 5 maj, 2011 21:57 |
|
Samsara
Elev |
HAHAHA! ♥ Åh, det är underbart att stoppa in ett random, engelskt lyrics i GT och se vad det säger att det blir på svenska. ♥
5 maj, 2011 21:59 |
|
tomtesnodd
Elev |
haha!
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities" 5 maj, 2011 22:13 |
|
NEWBORN
Elev |
5 maj, 2011 22:24 |
|
superman
Elev |
HAAAAAAAAAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA!
5 maj, 2011 22:29 |
|
Borttagen
|
Haha, flöm. x3
7 maj, 2011 12:06 |
|
Protego
Elev |
7 maj, 2011 12:14 |
|
Borttagen
|
HAHA, åh herre. Det hade inte förvånat mig om "Google Translate" hade blivit översatt till "fail", det hade inte förvånat mig alls. ._.
7 maj, 2011 12:16 |
|
Protego
Elev |
Skrivet av Borttagen: HAHA, åh herre. Det hade inte förvånat mig om "Google Translate" hade blivit översatt till "fail", det hade inte förvånat mig alls. ._. Det skulle vara awesome!
7 maj, 2011 14:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen