Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Magiska trekampen (alexandra hagström)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Magiska trekampen (alexandra hagström)

1 2 3 4 ... 110 111 112
Användare Inlägg
Lux
Elev

Avatar


- Och vinnaren är...,sa tävlingsledaren och tog en konstpaus.

Jag bor i en vulkan.

18 maj, 2014 21:24

Borttagen

Avatar


Jag blundade fortfarande.

18 maj, 2014 21:24

Lux
Elev

Avatar


- ...Alexandra Ross! skrek tävlingsledaren och alla Beauxbatonselever jublade medan Durmstrangeleverna buade för att jag inte tilldömts segern och Hogwartseleverna buade för att Alexandra hade mördat Eric under utmaningen. Det blev ett kraftigt buande. Jag kramade om henne och sa:
- Grattis.

Jag bor i en vulkan.

18 maj, 2014 21:27

Borttagen

Avatar


- Tack du kämpade också bra, sa jag glatt.

18 maj, 2014 21:27

Lux
Elev

Avatar


- Tack, sa jag glatt.

Jag bor i en vulkan.

18 maj, 2014 21:29

Borttagen

Avatar


Jag och Regina gick tillbaka till tältet.

18 maj, 2014 21:29

Lux
Elev

Avatar


Jag skuttade glatt mot tältet.

Jag bor i en vulkan.

18 maj, 2014 21:30

Borttagen

Avatar


Jag jublade.

18 maj, 2014 21:30

Lux
Elev

Avatar


- Snyggt! sa jag glatt när vi var framme och gav henne en hogh-five.

Jag bor i en vulkan.

18 maj, 2014 21:31

Borttagen

Avatar


Jag log.

18 maj, 2014 21:31

1 2 3 4 ... 110 111 112

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Magiska trekampen (alexandra hagström)

Du får inte svara på den här tråden.