Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HP-roll

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HP-roll

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Varför inte?" Frågade jag förbryllat. "Har det hänt något?"

17 maj, 2014 13:09

Borttagen

Avatar


- Mina föräldrar har börjat bråka, sa jag.

17 maj, 2014 13:11

Borttagen

Avatar


"Nee, vad synd", sa jag och kände ni ledsen för Alexandras skull. Jag visste inte sedan vad jag skulle säga, så jag var tyst ett tag.
"Har du träffat någon kille?" Frågade jag sedan.

17 maj, 2014 13:13

Borttagen

Avatar


- Nej men jag hoppas göra det i år, sa jag glatt.

17 maj, 2014 13:38

Borttagen

Avatar


"Det kommer du göra", sa jag. "Du är ju urläcker!"

17 maj, 2014 13:39

Borttagen

Avatar


- Tack, sa jag glatt.

17 maj, 2014 13:41

Borttagen

Avatar


"Jag har ju James... Men han kan vara riktigt jobbig ibland, fast mest på skoj!"

17 maj, 2014 13:43

Borttagen

Avatar


(Vänta på andra var det!)

Jag hörde de andra prata, men brydde mig inte särskilt mycket. Jag skulle ändå inte få några vänner, det var jag säker på.
En pojke kom in i kupén. Han hade lysgröna ögon och brunt hår. Jag tittade upp. Det var samma pojke som på perrongen!
"Får jag sitta här?" frågade han stillsamt. "Det är fullt överallt, och den enda lediga kupén är med en Malfoy."
"Självklart" sa en av de andra tjejerna och jag tittade på pojken.
"Din pappa är Harry Potter va?" frågade jag.
Han nickade och jag blev genast gladare.

17 maj, 2014 14:55

Borttagen

Avatar


"Självklart", sa jag när en liten kille kom in. "Jag heter Lila", sa jag och log. "Vad heter du?"

17 maj, 2014 14:58

Borttagen

Avatar


Jag kollade på killen och log.

17 maj, 2014 15:00

1 2 3 4 5

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HP-roll

Du får inte svara på den här tråden.