HP-roll
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> HP-roll
|
Borttagen
|
"Varför inte?" Frågade jag förbryllat. "Har det hänt något?"
17 maj, 2014 13:09
|
|
Borttagen
|
- Mina föräldrar har börjat bråka, sa jag.
17 maj, 2014 13:11
|
|
Borttagen
|
"Nee, vad synd", sa jag och kände ni ledsen för Alexandras skull. Jag visste inte sedan vad jag skulle säga, så jag var tyst ett tag.
"Har du träffat någon kille?" Frågade jag sedan.
17 maj, 2014 13:13
|
|
Borttagen
|
- Nej men jag hoppas göra det i år, sa jag glatt.
17 maj, 2014 13:38
|
|
Borttagen
|
"Det kommer du göra", sa jag. "Du är ju urläcker!"
17 maj, 2014 13:39
|
|
Borttagen
|
17 maj, 2014 13:41
|
|
Borttagen
|
"Jag har ju James... Men han kan vara riktigt jobbig ibland, fast mest på skoj!"
17 maj, 2014 13:43
|
|
Borttagen
|
(Vänta på andra var det!)
Jag hörde de andra prata, men brydde mig inte särskilt mycket. Jag skulle ändå inte få några vänner, det var jag säker på.
En pojke kom in i kupén. Han hade lysgröna ögon och brunt hår. Jag tittade upp. Det var samma pojke som på perrongen!
"Får jag sitta här?" frågade han stillsamt. "Det är fullt överallt, och den enda lediga kupén är med en Malfoy."
"Självklart" sa en av de andra tjejerna och jag tittade på pojken.
"Din pappa är Harry Potter va?" frågade jag.
Han nickade och jag blev genast gladare.
17 maj, 2014 14:55
|
|
Borttagen
|
"Självklart", sa jag när en liten kille kom in. "Jag heter Lila", sa jag och log. "Vad heter du?"
17 maj, 2014 14:58
|
|
Borttagen
|
Jag kollade på killen och log.
17 maj, 2014 15:00
|
Du får inte svara på den här tråden.