Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Öppet Rollspel

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet Rollspel

1 2 3 4 ... 88 89 90
Användare Inlägg
Queen Boo
Elev

Avatar


Jag höll fortfarande Mira i handen.
"Hej" sa jag leende. Jag gick in och la upp min väska. Mira stod osäkert kvar utanför. Jag gav Aria en kram och kysste henne på kinden.
"Just det, Aria. Det här är min syster Mira. Ni har väl inte setts...?" Säger jag.
Mira vågar ta ett steg in i kupén. "Hej..." säger hon blygt.

jag är jättecoolig älska mig plz

14 maj, 2014 19:48

Borttagen

Avatar


- Hej, sa jag glatt.
Jag log mot Mira.
- Så hur har din sommar varit Mira?frågade jag glatt.
Jag kröp ihop intill Adrian och kysste honom på kinden.

14 maj, 2014 19:51

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag la armen om Aria och klappade på sätet bredvid mig, för att visa att Mira skulle sätta sig.
"Bra" sa Mira och log när hon satte sig bredvid mig.
Kupédörren öppnades igen

jag är jättecoolig älska mig plz

14 maj, 2014 20:06

Borttagen

Avatar


Jag blundade.
- Din sommar då Adrian? frågade jag glatt.
Jag kollade på honom och log.

14 maj, 2014 20:08

Queen Boo
Elev

Avatar


Max kom in i rummet och satte sig.
''Min sommar? Jag har bara varit hemma och haft tråkigt...'' säger jag, trots att det är en lögn. Mira vet det också. Hon flinar mot mig när Aria inte ser, men Max ser det självklart.

jag är jättecoolig älska mig plz

15 maj, 2014 21:52

Borttagen

Avatar


Jag kollar ut genom fönstret med en bekymrad min.
- Du kommer sluta i år och jag har ett år till, sa jag tyst.
- Lovar du att du väntar på mig tills jag har gått ut skolan? Frågade jag.

15 maj, 2014 21:54

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag gjorde en frustrerad grimas som ingen såg. Vad skulle jag säga?
Jag lutade mig bakåt och släppte ut en liten suck. Mira märkte det, och tittade bekymrat på mig. Hon brydde sig alldeles för mycket. ''Du vet att jag aldrig lovar något...'' sa jag undvikande

jag är jättecoolig älska mig plz

15 maj, 2014 22:00

Borttagen

Avatar


Jag kollade på honom med en sårad blick.
Jag reste mig upp och gick ut.
Jag sjönk ner mot golvet en bit bort.
Hur skulle jag kunna vara så dum och tro att det här skulle hålla tänkte jag.

15 maj, 2014 22:02

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag reste mig upp och gick efter henne.
''Du behöver inte överreagera. Du vet ju faktiskt att jag aldrig lovar något. Man kan inte hålla alla löften. Det viktiga är väl att jag älskar dig här och nu?''
Jag satte mig på huk framför henne.

jag är jättecoolig älska mig plz

15 maj, 2014 22:05

Borttagen

Avatar


Jag kollade på honom.
- Förlåt, sa jag tyst.
Jag kröp ihop intill honom.
- Jag älskar dig, sa jag och kysste honom.

15 maj, 2014 22:06

1 2 3 4 ... 88 89 90

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet Rollspel

Du får inte svara på den här tråden.