Luna Lovegood åker till Sverige.
Forum > Harry Potter > Luna Lovegood åker till Sverige.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Protego
Elev |
Skrivet av Rowena: Jag vet, det är coolt Ja, visste inte du det? Ministeriet har skickat ut massa blanketter om hur man ska skydda sig xD
5 maj, 2011 07:21 |
|
puffen
Elev |
Haha då måste det nästan finnas trollkarlar här också va? ;D
Tror att folk gillar Sverige i allmänhet. När jag var i Tyskland spelade en orkester Abba och Europe (Y) Och så tror de väl att vi bara är snygga blona tjejer i folkdräkt som vallar kor, och isbjörnar på gatorna^^ 6 maj, 2011 13:03 |
|
Peeves
Elev |
Min reaktion när jag läste att Cedric känpade mot en svensk kortnosing var lite roligt. Jag vill iallafall ha en... bara för att det är en SVENSK drake. SVERIGE är tufft. Det är därför Luna letade i Sverige.
Watch out for Peeves He will get you... 6 maj, 2011 14:28 |
|
Katla
Elev |
Jag är också stolt för Skrynkelhornade Snorkackor, Svenska kortnosingar och det Årliga kvastloppet!
Och ni som trodde det var Evanna som kom hit, hon var i Stockholm förra året för premiären av DH del 1...Tyvärr bor jag inte i Stockholm. D: ♏︎ 6 maj, 2011 14:49 |
|
MollyWeasley
Elev |
6 maj, 2011 16:17 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
Och svensk drake. :>
![]() Hola, Mishamigos! 14 maj, 2011 12:37 |
|
Borttagen
|
Ja det är jag också jätte stolt över
15 maj, 2011 15:04 |
|
Elderwand
Elev |
15 maj, 2011 15:33 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Tänk att hon valde att kalla draken för svensk kortnosing och att Luna skulle åka till Sverige!
Hon kunde ju lika gärna valt t.ex Norge.
15 maj, 2011 17:57 |
|
Pixie
Elev |
15 maj, 2011 18:01 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen