Vill någon rollspela?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vill någon rollspela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: För mig får ni vara med men jag måste prata med Lele först. Okej:3 17 maj, 2014 10:18 |
|
Lele
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kan jag vara med??♥ Visst Skrivet av Borttagen: Får jag vara med? =) Jag har en idé till handlingen! Vad för förslag? Du får vara med Mama, kudos for saying that. For spilling.
17 maj, 2014 10:41 |
|
Borttagen
|
Några barn/ungdomar blir kidnappade av ett gäng terrorister pga deras magiska krafter som barnen inte vet om, och terroristerna utnyttjar krafterna till att göra riktigt onda saker. Samtidigt som detta händer försöker de fly därifrån, men om de märks kommer de dödas.
(Idk om den blev bra men i alla fall) 17 maj, 2014 10:53 |
|
Borttagen
|
Det var en bra handling tyckte jag.
17 maj, 2014 10:53 |
|
Lele
Elev |
17 maj, 2014 10:54 |
|
Borttagen
|
Jag tycker vi kör på iden
17 maj, 2014 10:56 |
|
Lele
Elev |
17 maj, 2014 10:57 |
|
Borttagen
|
Visst
17 maj, 2014 10:57 |
|
Lele
Elev |
17 maj, 2014 10:58 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte
17 maj, 2014 10:58 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen