Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vill nån rolla med mig?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vill nån rolla med mig?

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Queen Boo
Elev

Avatar


Skrivet av Mellan:
Jag vill!
Okej, sen räcker det med människor
Du kan se mallen ovan, skriv den så kan vi ju börja!

jag är jättecoolig älska mig plz

8 maj, 2014 20:30

Mellan
Elev

Avatar


Namn: Lowisa Loraq
Årskurs: 2
Födelsedag: 4/11
Personlighet: Snäll fast väldigt blyg, modig och smart när det behövs. Pålitlig och konstnärlig
Utseende: Ljust, rakt hår och stora grå ögon. Smilgropar och ett bländande leende.
Familj och bakgrund: Mamma Ellen Loraq, Pappa Johannes Loraq och storebror Wenetin Loraq i årskurs 5. Halvblod
Elevhem: Hufflepuff
Övrigt: Alltid vänligt sinnad.

HIHIHIHIHI

8 maj, 2014 20:43

Queen Boo
Elev

Avatar


Super! Jag börjar då?

Kaylee:

Jag trängde mig fram på den trånga perrongen. Nu skulle jag äntligen få åka tillbaka till Hogwarts. Det enda problemet var Potters. Jag hade aldrig pratat med dom, inte ens ett ord, men min mamma hade talat om dom. Hon var inte med mig idag. Min pappa Draco kom fram bakom mig. "Ska du gå på tåget nu?"

jag är jättecoolig älska mig plz

9 maj, 2014 08:12

Mellan
Elev

Avatar


Lowisa:

Jag öppnade ögonen när jag kände att inget tog emot. Sättet att ta sig till perrong 4 3/4 hade jag aldrig tyckt om. Med en lätt hjärtattack kramade jag mamma hejdå och följde efter min storebror Wenetin mot tåget. I tåget var det rätt tomt och jag letade efter en kupé att sätta mig i.

HIHIHIHIHI

9 maj, 2014 08:22

Ginny, Dumbledore
Elev

Avatar


Jag pustade ut. Jag trodde att jag skulle krascha. Jag bestämde mig för att jag inte tyckte om sättet att ta sig till perrong 9 3/4. Jag klev ombord på hogwartsexpressen och började leta efter en tom kupe.

Mister jag pengar mister jag inget Mister jag kärlek mister jag något Mister jag vänskap mister jag mycket Mister jag Harry Potter mister jag allt

9 maj, 2014 17:11

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag gav honom en kram och gick på tåget. Folk stirrade på mig och jag förstod inte varför.
Jag försökte hitta en kupé att sitta i.

jag är jättecoolig älska mig plz

9 maj, 2014 17:21

Lele
Elev

Avatar


Eric:


Jag gick in på perrong 9 3/4 och gick på tåget. Jag började leta efter en kupé

Mama, kudos for saying that. For spilling. https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FRecentSoulfulDowitcher-small.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fic.pics.livejournal.com%2Fnutella_forever%2F49022583%2F14700%2F14700_original.gif

9 maj, 2014 19:29

Queen Boo
Elev

Avatar


Efter några minuter hittade jag en tom kupé. Förra året satte jag mig själv på tåget, och ingen kom till min kupé. Hela året tillbringade jag ensam, utan vänner. Det skulle bli annorlunda i år, hoppades jag.
Ändå så satte jag mig där och tittade på alla som gick förbi utanför.

jag är jättecoolig älska mig plz

11 maj, 2014 18:45

Mellan
Elev

Avatar


Ett gäng från Slytherin kom in. "Eh... Kan du typ dra?" frågade en tjej med bitchig ton. Jag krympte liksom och packade snabbt ihop mina saker. Jag gick runt i tåget tills jag hittade en kupé med en tjej från Slytherin från. Vad jag hade hört var hon snäll. "Hej..." sa jag tveksamt. "Får jag sitta här?"

HIHIHIHIHI

11 maj, 2014 21:34

Queen Boo
Elev

Avatar


"Visst" sa jag leende.
Flickan var från Hufflepuff, men jag visste inte vad hon hette. Hennes hår var ganska långt och blont, och hennes ögon var stora och grå. Hon var väldigt söt.

jag är jättecoolig älska mig plz

12 maj, 2014 09:50

1 2 3 4 5

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vill nån rolla med mig?

Du får inte svara på den här tråden.