Hogwarts-roll:den mörka tiden(ÖRR)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hogwarts-roll:den mörka tiden(ÖRR)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
8 maj, 2014 19:32 |
|
Borttagen
|
- Hej Neville, sa jag glatt.
8 maj, 2014 19:32 |
|
Lele
Elev |
8 maj, 2014 19:33 |
|
Borttagen
|
- Har du sett Ginny eller Luna? frågade jag.
8 maj, 2014 19:33 |
|
Lele
Elev |
8 maj, 2014 19:34 |
|
Borttagen
|
- Okej, sa jag glatt.
8 maj, 2014 19:35 |
|
Lele
Elev |
Eller vänta jag såg nog Luna sitta själv i en kupé längst bak sa jag fundersamt
Mama, kudos for saying that. For spilling.
8 maj, 2014 19:36 |
|
Borttagen
|
- Okej,sa jag glatt.
8 maj, 2014 19:36 |
|
Borttagen
|
Jag kollade ut genom fönstret och sa:
-allt kommer bli annorlunda, eller hur? Nu när Dumbledore är död menar jag. 8 maj, 2014 20:26 |
|
Borttagen
|
- Ja jag hoppas min bror lyckas med vad det nu är han ska lyckas med, sa jag tyst.
8 maj, 2014 20:27 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen