Magiska trekampen
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Magiska trekampen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lux
Elev |
Ska vi börja?
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 16:22 |
|
Borttagen
|
Ja
5 maj, 2014 16:22 |
|
Lux
Elev |
Börja någon
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 16:23 |
|
Borttagen
|
inte jag
5 maj, 2014 16:23 |
|
Lele
Elev |
5 maj, 2014 16:24 |
|
Lux
Elev |
Lele får
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 16:24 |
|
Lele
Elev |
5 maj, 2014 16:25 |
|
Lux
Elev |
Jag gjorde förra gången har jag för mig.
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 16:25 |
|
Lele
Elev |
Okej ska jag börja från att era skolor kommer till Hogwarts?
Mama, kudos for saying that. For spilling.
5 maj, 2014 16:27 |
|
Lux
Elev |
Ja det kan du.
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 16:27 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen