kampen mot umbrigd
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > kampen mot umbrigd
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PPP
Elev |
Draco verkade vara en snäll kille!
- Var är Ron? frågade Alex mig. - Han är i prefektvagnen tillsammans med Hermione Granger, sa jag. Nervositeten började redan släppa lite.
1 maj, 2014 18:37 |
|
Borttagen
|
- Så smutsskallen Granger blev Prefekt, sa Draco surt.
- Kalla henne inte det, sa jag argt. 1 maj, 2014 18:39 |
|
PPP
Elev |
1 maj, 2014 18:44 |
|
Borttagen
|
- Jag håller med Bella du känner ju inte ens henne, sa jag argt.
- Jag vill inte vara kompis med en smutsskalle, sa Draco. 1 maj, 2014 18:46 |
|
PPP
Elev |
- Du måste inte vara vän med henne, men snälla, låt bli att kalla Hermione en smutsskalle, nästan viskade jag.
Egentligen var det svårt att förstå att jag helt plötsligt börjat prata med personer jag aldrig pratat med förut.
1 maj, 2014 18:53 |
|
Borttagen
|
- Ja Bella har rätt, sa jag.
- Ses syrran, sa Draco och gick. 1 maj, 2014 18:54 |
|
PPP
Elev |
Han, Draco, gick ut ur kupén.
Plötsligt flödade orden ut ur min mun: - Jag är alltid blyg, men nu plötsligt är jag inte det. Jag vet inte varför, men det är otroligt skönt att äntligen vara lite modig. Bara för en kort stund tidigare var jag så blyg att jag nästan inte fick fram ett ord i andras sällskap.
1 maj, 2014 19:01 |
|
Borttagen
|
Jag log mot Bella.
1 maj, 2014 19:04 |
|
PPP
Elev |
1 maj, 2014 19:07 |
|
Borttagen
|
- Men vart är Harry då? frågade jag.
1 maj, 2014 19:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen