PRS The Pie Club
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS The Pie Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av kitto: Skrivet av Borttagen: Skrivet av kitto: Skrivet av Borttagen: Skrivet av kitto: Skrivet av Borttagen: kitto: Oj, sorry, såg inte att din karaktär hette Charlie (i mellannamn, eller?) hoppas det är ok att min hette det... Och det där med teckning Haha, såg det också nu x) Nej men jag ändrar bara det (och pappans namn då) till något annat Det kan väl vara kvar? x) Ändrade till Peter och det är fine med mig så det spelar ingen roll Ja, ofc ^^ Prs via uggla? :3 Oki? :3 25 apr, 2014 19:15 |
|
kitto
Elev |
25 apr, 2014 19:22 |
|
Anne Potter
Elev |
25 apr, 2014 19:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anne Potter: Ska vi börja rolla? Alla är väl online nu? Alla har inte skrivit mall? 25 apr, 2014 19:55 |
|
kitto
Elev |
Skrivet av Anne Potter: Ska vi börja rolla? Alla är väl online nu? Trädkatten och Julia Ginny Potter har inte gjort mallar... 25 apr, 2014 19:55 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anne Potter: Ska vi börja rolla? Alla är väl online nu? Alla har inte skrivit mall? Okej.. c: Skrivet av kitto: Skrivet av Anne Potter: Ska vi börja rolla? Alla är väl online nu? Trädkatten och Julia Ginny Potter har inte gjort mallar... Okej... c: ![]()
25 apr, 2014 19:56 |
|
kitto
Elev |
Så, alla karaktärer är inlämnade. Ska vi börja imorgon?
25 apr, 2014 21:50 |
|
Borttagen
|
Då får ni börja utan mig för jag kan inte förens till kvällen.
25 apr, 2014 22:15 |
|
kitto
Elev |
Skrivet av Borttagen: Då får ni börja utan mig för jag kan inte förens till kvällen. Vi kan väll börja runt... när kan du? 25 apr, 2014 22:16 |
|
Borttagen
|
Runt 17:00 17:30 då kan jag
25 apr, 2014 22:19 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen