Någon som vill rollspela?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rollspela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lux
Elev |
Trevligt, trevligt, säger Begonia och ler, även fast hon inte är speciellt förtjust i Hufflepuffelever. Jaha, vad tycker du om att börja på Hogwarts igen? frågar hon.
Jag bor i en vulkan. 24 apr, 2014 20:09 |
|
Lele
Elev |
Det ska bli roligt sa Filip. Filip tog fram en bok och började läsa
Mama, kudos for saying that. For spilling.
24 apr, 2014 20:11 |
|
Lux
Elev |
Okej, säger Begonia. Pojken verkar inte vara speciellt pratglad eller överhuvudtaget intresserad av Begonia. Och till råga på allt börjar han läsa en bok mitt i samtalet! Begonia blir mycket irriterad och börjar blänga surt på Filip.
Jag bor i en vulkan. 24 apr, 2014 20:13 |
|
Lele
Elev |
Filip märkte att den okända tjejen började blänga på honom så han tittade upp. Vad blänger du på? frågar han
Mama, kudos for saying that. For spilling.
24 apr, 2014 20:14 |
|
Lux
Elev |
Va tror du? frågar Begonia åt den oförskämde pojken. Hon skakar på huvudet och börjar titta ut genom fönstret istället. Idiot! säger hon sedan tyst, men antagligen hör Filip ändå.
Jag bor i en vulkan. 24 apr, 2014 20:19 |
|
Lele
Elev |
Och varför är jag en idiot, smutsskalle hatare? frågar Filip
Mama, kudos for saying that. For spilling.
24 apr, 2014 20:20 |
|
Lux
Elev |
Begonia skakar på huvudet. Så du erkänner själv att du är en smutsskalle? frågar hon till pojken som uppenbarligen är en smutsskalle.
Jag bor i en vulkan. 24 apr, 2014 20:22 |
|
Lele
Elev |
24 apr, 2014 20:23 |
|
Lux
Elev |
Begonia fortsätter att skaka på huvudet och det är nästan så att hon funderar på att gå ut. Men hon beslutar sig för att stanna kvar med smutsskallen ändå, även om det kanske förstör hennes rykte om någon populär slytherinkille kommer in eller så.
Jag bor i en vulkan. 24 apr, 2014 20:26 |
|
Lele
Elev |
24 apr, 2014 20:28 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen