PRS med Diego
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS med Diego
|
Borttagen
|
"Jag ska försvinna härifrån och inte minnas det som hänt idag." Sa jag dimmigt.
Sedan minnas jag inte mer ända tills jag stod på vägen utanför skogen.
Vad gjorde jag här?
17 apr, 2014 17:09
|
|
Borttagen
|
Jag suckade. Dags att hitta min bror då. Sannerligen är han i mitt (eller vårt) hus och rotar bland mina böcker.
17 apr, 2014 17:12
|
|
Borttagen
|
Jag skakade på mig och började gå tillbaka in i skogen.
17 apr, 2014 17:16
|
|
Borttagen
|
Väl hemma öppnade jag dörren. Såklart hittade jag Jack med ett av mina ritblock i ena handen och ett glas i det andra. Resten av mina block låg omkringströdda på golvet runt honom.
17 apr, 2014 17:21
|
|
Borttagen
|
Jag kom snart tillbaka till mitt läger.
17 apr, 2014 17:25
|
|
Borttagen
|
Jag suckade började plocka upp blocken från golvet och sätta dom i bokhyllan
17 apr, 2014 17:26
|
|
Borttagen
|
-Jack-
Jag skrattade till.
17 apr, 2014 17:34
|
|
Borttagen
|
Jag tog blocket ur hans hand.
"Var det nödvändigt att köra en påle igenom mig?"
Muttrade jag.
17 apr, 2014 17:36
|
|
Borttagen
|
"Nä. Det var det inte." Sa jag och log.
17 apr, 2014 17:44
|
|
Borttagen
|
Jag himlade med ögonen mot honom.
"Så exakt varför är du här då?"
17 apr, 2014 17:46
|
Du får inte svara på den här tråden.