Husets hemlighet {Prs}
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Husets hemlighet {Prs}
|
Borttagen
|
" Vi rymmer " sa Saga fort.
" Va?" Sa Chris direkt.
" Vi rymmer, alla hatar ju sina familjer " sa Saga.
" Vadå, ska vi?" Sa Chris och tittade på Luna och Anton
6 apr, 2014 18:23
|
|
Borttagen
|
" det låter bra " sa Luna
" för mig spelar det ingen roll jaghar ändå ingen familj " sa Anton
6 apr, 2014 18:25
|
|
Borttagen
|
" Vi sticker ut i skogen, där ingen kan hitta oss " sa Saga.
" Nu? Vi har ju inget med oss " sa Chris.
" Vi hämtar sakerna, sen syns vi här " sa Saga.
Både Saga och Chris tittade på Anton och Luna.
6 apr, 2014 18:29
|
|
Borttagen
|
Luna nickade hon såg på Anton
" nja jag kommer inte ta med något " sa Anton
6 apr, 2014 18:38
|
|
Borttagen
|
" Följ med Luna då.." Sa Saga.
" Okej, vi drar " sa Chris.
Saga och Chris gick till sina skåp och tog sina jackor och ryggsäckar.
6 apr, 2014 18:49
|
|
Borttagen
|
Luna drog upp Anton och drog med honom til sitt skåp
6 apr, 2014 19:01
|
|
Borttagen
|
(Kan vi spola tills dom ska träffas vid skogen?)
6 apr, 2014 19:01
|
|
Borttagen
|
( visst)
Luna drog med sig Anton till mötesplatsen
6 apr, 2014 19:03
|
|
Borttagen
|
Saga och Chris stod redan vid mötesplatsen. Det började bli kallt ute, båda stod och stampade otåligt på marken.
6 apr, 2014 19:10
|
|
Borttagen
|
Luna gick fram till dom och log
" så vart ska vi gå? " frågade hon
6 apr, 2014 19:12
|
Du får inte svara på den här tråden.