Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs mellan Alien och Lama

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Alien och Lama

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag suckade och lutade huvudet i ena handen.

6 apr, 2014 10:30

Borttagen

Avatar


Efter en plågsam timme var lektionen slut.

6 apr, 2014 10:31

Borttagen

Avatar


Jag reste mig från min plats och började med en suck rafsa åt mig mina saker, innan jag gick ut och förde dem till mitt skåp.

6 apr, 2014 14:04

Borttagen

Avatar


Jag plockade med mig böckerna och gick bakom Anida mot skåpet. Sedan skrämde jag henne bakifrån.
"Bu!" sa jag.
---
Hehe.

6 apr, 2014 14:14

Borttagen

Avatar


OMG!! THAT'S ME!
______________
Jag ryckte till och skrattade.
- Ååh, vad rädd jag blir, sade jag.

6 apr, 2014 14:16

Borttagen

Avatar


"Hahah" skrattade jag och började lägga in saker i mitt skåp.

6 apr, 2014 14:17

Borttagen

Avatar


Jag lade tillbaka mina saker i skåpet och låste. Det var rast nu.

6 apr, 2014 14:19

Borttagen

Avatar


Jag såg på Anida och log.

6 apr, 2014 14:20

Borttagen

Avatar


Jag log tillbaka och kände hur det pirrade i magen. Jag hade ju just ätit frukost?
___
Hah.. Hahah.... heh... Hahah xD... Lol...STOP LAUGHING NOW IDAH

6 apr, 2014 14:22

Borttagen

Avatar


Huh, what? Lama x)
--

Jag kollade bort och låste mitt skåp.

6 apr, 2014 14:23

1 2 3 4 5

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Alien och Lama

Du får inte svara på den här tråden.