Prs mellan Alien och Lama
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan Alien och Lama
|
Borttagen
|
Jag suckade och lutade huvudet i ena handen.
6 apr, 2014 10:30
|
|
Borttagen
|
Efter en plågsam timme var lektionen slut.
6 apr, 2014 10:31
|
|
Borttagen
|
Jag reste mig från min plats och började med en suck rafsa åt mig mina saker, innan jag gick ut och förde dem till mitt skåp.
6 apr, 2014 14:04
|
|
Borttagen
|
Jag plockade med mig böckerna och gick bakom Anida mot skåpet. Sedan skrämde jag henne bakifrån.
"Bu!" sa jag.
---
Hehe.
6 apr, 2014 14:14
|
|
Borttagen
|
OMG!! THAT'S ME!
______________
Jag ryckte till och skrattade.
- Ååh, vad rädd jag blir, sade jag.
6 apr, 2014 14:16
|
|
Borttagen
|
"Hahah" skrattade jag och började lägga in saker i mitt skåp.
6 apr, 2014 14:17
|
|
Borttagen
|
Jag lade tillbaka mina saker i skåpet och låste. Det var rast nu.
6 apr, 2014 14:19
|
|
Borttagen
|
Jag såg på Anida och log.
6 apr, 2014 14:20
|
|
Borttagen
|
Jag log tillbaka och kände hur det pirrade i magen. Jag hade ju just ätit frukost?
___
Hah.. Hahah.... heh... Hahah xD... Lol...STOP LAUGHING NOW IDAH
6 apr, 2014 14:22
|
|
Borttagen
|
Huh, what? Lama x)
--
Jag kollade bort och låste mitt skåp.
6 apr, 2014 14:23
|
Du får inte svara på den här tråden.