Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs mellan Laman och Alien typern 8)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Laman och Alien typern 8)

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag håller klövarna för öronen och börjar sjunga blinka lilla lama där för att inte höra alienen för då skulle mina trumhinnor nog spricka.
När alienen slutar sjunga tar jag försiktigt bort klövarna från öronen.
- OMG! Jag har också mjölktänder kvar! Sade jag och pekade på mina 2 ena mjölktänder som jag limmat fast.
- VISST ÄR DE FINAAH!! Sade jag och åt upp alienens huvud gör att hon skulle få ta en närmare titt.

3 apr, 2014 20:33

Borttagen

Avatar


"EEEEEEEUW!" säger jag i lamans mun och och sliter mig loss. Jag kletar av mig på laman.
"Jag såg inte ens något!! Jag blev ju så rädd så att mina ögon åkte bak i huvudet igen!!!" säger jag och ser konstigt på laman med en duuh-blick.
"MEN KOLLA PÅ VÄGEN NÄR DU KÖR FÖR HELVETE!" säger jag. "Ähh ... eller ... det finns ingen väg ju"

3 apr, 2014 20:54

Borttagen

Avatar


- Hähähä. Du är till och med dummiigaree i huvudet än min lillebror som bara är 000.000.0.00.0.0.0.00.000002 år. Sade jag och hähäade igen.
- Jag tycker att jag vill logga in på lamabook. Sade jag och öppnade datorn som jag hade på bordet.
- OMG! JAG HAR FÅTT EN LAJK PÅ MIN SELFIE! Sade jag och slog mig igen på kinderna med klövarna.
- Vfn... mn käk ha lssa. Sadde jag ledset.

3 apr, 2014 20:58

Borttagen

Avatar


"Jag har ett konto på lamabook" säger jag och flinar. "Jag låtsas vara en lama och tar kort på min tå som selfie, för den är lika vacker som en lama" Säger jag och tar upp min illaluktande tå och pussar den.
"Mmmm, den smakar fortfarande lamapizza ..." säger jag och ler.

3 apr, 2014 21:03

Borttagen

Avatar


- AAAH!! HAR DU ÄTIT LAMAPIZZA?? Frågar jag skrämt och håller mig för näsan medan jag tränger mig i ett hörn i skeppet för att inte bli uppäten. HAH! Jag kom på en sak. Jag tog fram en kniv och högg av aliens tå och kastade den ut genom fönstret.
- OMG JAG KÄNNER MIG BRO! Sade jag och började dansa cha-cha igen.

3 apr, 2014 21:05

Borttagen

Avatar


"WTF?!?!?!? VAD ÄR FEL PÅ DIG?!??!?!?!?" skriker jag och gapar.
"HEJDÅÅ!!!" säger jag och hoppar ut genom fönstret efter min tå. Tån ler mot mig och hoppar upp i min famn.
"Såååååjah" mumlar jag och vaggar honom. "Laman menar inte att såra dig ..."
Jag tar min tå i handen och springer tillbaka till rymdskeppet igen.

3 apr, 2014 21:08

Borttagen

Avatar


Jag fick jätte lågit samvete och bet mig i läppen för att inte börja böla igen, men råkade TYVÄRR bita för hårt så att en mit från läppen lossnade. Jag svalde den av misstag och fick paniiiiiik!
- AH ÄH WÄÄ! HUR SKA JAG GÖRA NU?? ÄTA GRÖT... Sade jag och plockade fram en tallrik gröt från min mage.
- Nomnomnomnom... Smaskade jag.
- OI! Där låg ju min läpp i gröten, utbrast jag och limmade fast den igen.
- Home sweet home, läppen. Sade jag och hajj fajjvade den.

3 apr, 2014 21:12

Borttagen

Avatar


Jag pustar ut när jag är på skeppet igen.
"PHEW! Dagens work-out!!!" säger jag och försöker sätta på mig tån igen, men den kan inte fastna. Tån börjar gråta.
"Buuuuu" grinar den.
"Har du tejp eller lim?" frågar jag laman.

3 apr, 2014 21:16

Borttagen

Avatar


- PÖHH! Varför skulle jag ge lim till dig när man kan trolla, sade jag stolt. Nu ska vi se om jag kommer ihåg rätt trollformel...
- AGGAHAKÖSP, trollade jag. OI! VAFAN HADE JAG GJORT? Tån var inte en tå längre utan en elefant snabel som satt fast på aliens fot. Jag ryckte på axlarna och hähäade.
- Det får duga. Sade jag och visade tänderna.

3 apr, 2014 21:19

Borttagen

Avatar


"IDIOT!" säger jag argt och rycker av snabeln. "AJJJJ HELVETE, VARFÖR FJORDE JAG SÅ?!??!"
Nu får jag leva utan tå ... JÄVLA LAMAAA, tänker jag och blänger på honom.
"Meeeeeeen är vi framme snart?" frågar jag och kryper till laman.

3 apr, 2014 21:24

1 2 3 4

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Laman och Alien typern 8)

Du får inte svara på den här tråden.