Prs med Lele
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Lele
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag tog fram mitt schackspel och vi satte oss i Stora Salen. Jag märkte att Philip stirrade på figurerna när de flyttade sig.
1 apr, 2014 20:55 |
|
Lele
Elev |
Jag märkte att jag var super dålig på trollkarlsschack för jag förlorade hela tiden
Mama, kudos for saying that. For spilling.
1 apr, 2014 20:58 |
|
Borttagen
|
"Game over" sa jag och log. "Jag tror att det är lunch nu."
Hundratals elever myllrade in i salen. Jag reste mig hastigt upp och sprang iväg till Hufflepuffbordet. Philip följde med. 1 apr, 2014 21:00 |
|
Lele
Elev |
1 apr, 2014 21:03 |
|
Borttagen
|
Jag tittade på Philip. Jag såg att han bara glufsade i sig mat.
"Är det något fel?" frågade jag. "Nej, hurså?" svarade han. "Du äter så mycket, och fort!" sa jag. 1 apr, 2014 22:02 |
|
Lele
Elev |
1 apr, 2014 22:03 |
|
Borttagen
|
"Det tycker jag också" sa jag. "Vad är nästa lektion?"
1 apr, 2014 22:04 |
|
Lele
Elev |
1 apr, 2014 22:06 |
|
Borttagen
|
"Typiskt" sa jag. "Det är inte mitt favoritämne precis."
1 apr, 2014 22:06 |
|
Lele
Elev |
1 apr, 2014 22:09 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen