Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Percy Jackson Rollspel(Privat)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Percy Jackson Rollspel(Privat)

1 2 3 4
Användare Inlägg
Tilly
Elev

Avatar


Jag kan fast inte just nu

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.makeagif.com%2Fmedia%2F6-11-2016%2FMuyj3R.gif

3 apr, 2014 16:25

Borttagen

Avatar


Okii

3 apr, 2014 16:26

Tilly
Elev

Avatar


Ok, skriver på ipad... Vet inte hur det blir

---------------------------------------------

Elenthia går iväg från Keiron. Hon blev utsedd till stugledare för Athenas. Visst är hon den. Som varit där längt, men egentligen vill hon ut på uppdrag. I 7 år har hon tränat, men inte fått gå ut på uppdrag så det borde ju vara hennes tur nu. Tänk om det kommer någon det är tänkt att hon ska på uppdrag med. Enth ser flera gå runt, vissa går in i arenan, men hon själv är på väg mot Athenas stuga. Hon måste sätta upp lite information om det på anslagstavlan som dn förra ledaren satte upp. Hon dog på sitt uppdrag och. Behövde genast en ny stugledare.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.makeagif.com%2Fmedia%2F6-11-2016%2FMuyj3R.gif

3 apr, 2014 16:47

Borttagen

Avatar


Bra!!!!
--------------
Kör vi i någon ordning?

3 apr, 2014 19:36

Borttagen

Avatar


/Lily--> Singwithice--> Jag? xD

3 apr, 2014 19:38

Tilly
Elev

Avatar


(eller så kör vi den första som blir, så att nästa som skriver bestämmer typ?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.makeagif.com%2Fmedia%2F6-11-2016%2FMuyj3R.gif

3 apr, 2014 19:38

Borttagen

Avatar


Jag fattar inte o.o?

3 apr, 2014 19:39

Tilly
Elev

Avatar


någon skriver och så är det den tredjes tur, sedan kör vi den ordningen?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.makeagif.com%2Fmedia%2F6-11-2016%2FMuyj3R.gif

3 apr, 2014 19:39

Borttagen

Avatar


Okej

3 apr, 2014 19:40

Borttagen

Avatar


(Jag är i skolan)
--------------------------------------------------
Jag ser mig omkring, kafeterian är redan full av elever och klockan ringde till mat för bara 5 minuter sedan. Jag tar min lunch och sätter mig ute på skolgården, här är också nästan alla bänkar upptagna så jag sätter mig under ett träd i kanten på skolgården. Jag sitter där nästan helt osynlig eftersom det nästan aldrig är några här. Jag ser ner i lådan med mat och ser lite kall kyckling och potatis, inget ovanligt men jag klagar inte, det är bättre än inget. Jag börjar äta lite grann och lutar mig mot trädet. Vinden blåser skönt och allt känns lugnt.

3 apr, 2014 20:01

1 2 3 4

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Percy Jackson Rollspel(Privat)

Du får inte svara på den här tråden.