Trubbel på Hogwarts
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Trubbel på Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det är sant
30 mar, 2014 12:42 |
|
Borttagen
|
Så här gör vi du går kvar i slytherin och nu så börja vi rollspelet
30 mar, 2014 12:43 |
|
Lele
Elev |
30 mar, 2014 12:44
Detta inlägg ändrades senast 2014-03-30 kl. 12:44
|
|
Borttagen
|
Pax inte börja!
30 mar, 2014 12:44 |
|
Borttagen
|
Inte jag
30 mar, 2014 12:46 |
|
Lele
Elev |
30 mar, 2014 12:48 |
|
Borttagen
|
Visst
30 mar, 2014 12:49 |
|
Borttagen
|
Nu börjar rollspelet
30 mar, 2014 12:56 |
|
Lele
Elev |
Jag vaknade och gick till köket för att äta frukost. När jag kom till köket så kom jag på att jag skulle åka till Hogwarts idag. Jag åt snabbt upp min frukost och gick till mitt rum för att klä på mig. Mamma kan du skjutsa mig till perrongen, frågade jag när jag hade klätt på mig. Visst Simon, sa mamma. När vi var framme sprang jag direkt igenom väggen till perrong 9 3/4 och gick på tåget.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
30 mar, 2014 12:58 |
|
Borttagen
|
Jag letade efter Albus, Rose och Simon.
Jag gick in i en kupé och såg att Simon satt där. - Hej, sa jag. 30 mar, 2014 13:00 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen