PRS mellan TildeW och Daemon Narcissus Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan TildeW och Daemon Narcissus Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Bor du med dina båda föräldrar?" frågar Draco nyfiket.
29 mar, 2014 22:44 |
|
TildeW
Elev |
29 mar, 2014 22:47 |
|
Borttagen
|
"Blunda." säger Draco.
29 mar, 2014 23:08 |
|
TildeW
Elev |
30 mar, 2014 04:40 |
|
Borttagen
|
Draco böjer sig fram, blundar och kysser Kaylin.
30 mar, 2014 06:12 |
|
TildeW
Elev |
30 mar, 2014 09:16 |
|
Borttagen
|
"Vad gör du med min pojkvän smutsskalle?" sade Daphne argt.
Draco bröt kyssen. "Kalla henne inte det Daphne, hon heter Kaylin och jag har varit kär i henne sen vi gick 3:e året på Hogwarts. Jag var aldrig kär i dig. Det är slut Daphne. Lämna oss ifred." sade Draco argt. 30 mar, 2014 19:05 |
|
TildeW
Elev |
30 mar, 2014 19:07 |
|
Borttagen
|
Draco kysser tillbaka.
De kysser varandra i 5 minuter till innan Draco bryter kyssen. "Jag älskar dig. Vill du bli min flickvän?" 30 mar, 2014 19:26 |
|
TildeW
Elev |
30 mar, 2014 19:27 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen