PRIVAT. Understod?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRIVAT. Understod?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minihäst
Elev |
Lektionen tog i alla fall slut efter en hel del kittlar med med bränt innehåll. En och en annan elev var också lite halvbrända...
"Hur fan ska detta gå i ett år till?" Jag såg frågande på April som såg väldigt uppgiven ut. Ingen av våra drycker hade blivit särskilt bra. Knappt godkända. Eller inte godkända över huvud taget? ____ Det är ok! Mitt är också kort, och det tog jättelång tid... another day, another slay 10 apr, 2014 14:27 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen