Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs

1 2 3 4 ... 6 7 8
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag skrattade för mig själv och började prata med Kim om quidditch. Båda vi hejade på Tornados och därför hade vi en trevlig diskution.

29 mar, 2014 12:25

Borttagen

Avatar


- Du ser inte så glad ut, sa Scorpius.
- Vad har hänt? frågade Albus.
- Jag försöker bara lära känna Saga Gilly men hon vägrar prata med mig, sa jag.

29 mar, 2014 12:27

Borttagen

Avatar


Rose och jag sprang till den första lektionen, nämligen Talmagi. Det var väldigt intressani och professor Vektor gav oss i läxa att jämföra olika magiformer av tal. Det skulle bli kul.

29 mar, 2014 12:30

Borttagen

Avatar


- Saga jag vill prata med dig och då går ingen stans, sa jag argt.

29 mar, 2014 12:30

Borttagen

Avatar


"Visst" sa jag och följde efter henne.
Vi gick mot förvandlingskonstklassrummet. Jag undrade vad vi hade där att göra, men sa ingenting. Hon måste vara galen, tänkte jag.

29 mar, 2014 12:32

Borttagen

Avatar


- Saga jag vill bara lära känna dig så berätta lite om dig själv, sa jag.

29 mar, 2014 12:33

Borttagen

Avatar


"Ja" sa jag. "Jag är prefekt, halvblod, älskar mugglarstudier, var det allt?"
Hon såg inte ut att tycka att det var en särskiltbra förklaring.

29 mar, 2014 12:36

Borttagen

Avatar


- Jag vill veta mer om dig, sa jag.

29 mar, 2014 12:36

Borttagen

Avatar


"Vad finns det?" sa jag. "Ja, jag hejar på Tornados, är en skicklig quidditchspelare och gillar bandet Systrarna Spök, det då?"

29 mar, 2014 12:37

Borttagen

Avatar


- Okej, sa jag.

29 mar, 2014 12:38

1 2 3 4 ... 6 7 8

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs

Du får inte svara på den här tråden.