PRS med Julia Ginny Potter och Lollan<3
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS med Julia Ginny Potter och Lollan<3
|
Borttagen
|
-Jag gillar Higt horn biscons! Vilken kvast har du!? Jag har bara en Nimbus 2000
29 mar, 2014 14:17
|
|
Borttagen
|
- Jag har en Åskvigg, sa jag.
29 mar, 2014 14:20
|
|
Borttagen
|
-Wow! När tror du att matvagnen kommer? Jag är jätte hungrig!
29 mar, 2014 14:21
|
|
Borttagen
|
- Jag vet inte hoppas den kommer snart, sa jag.
29 mar, 2014 14:25
|
|
Borttagen
|
*Hör ett rassel*
-Vill ni ha något från matvangnen flickor?
-Vill du ha något? Jag bjuder säger jag!
29 mar, 2014 14:26
|
|
Borttagen
|
- Okej jag vill ha lakrits stavar, sa jag.
29 mar, 2014 14:27
|
|
Borttagen
|
-Okej! Då tar vi 5 Lakrits stavar 3 choklad grodor och 7 kittelkakor och mm.. Lite pumpa saft!
-Okej det blir 2 Galleoner! Något annat?
-Nej det är bra så! Här *Räcker över lakrits stavarna till dig*
29 mar, 2014 14:29
|
|
Borttagen
|
- Tack, sa jag och började äta.
29 mar, 2014 14:29
|
|
Borttagen
|
-Haj du nåja syskon? säger jag med mat i munnen?
29 mar, 2014 14:31
|
|
Borttagen
|
29 mar, 2014 14:31
|
Du får inte svara på den här tråden.