Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Glee (Perrie) (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Glee (Perrie) (prs)

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag tar upp mitt schema och ler, det är dags för Cheerios-träning med Sue Sylvester. "Ska vi gå till träningen?" Frågar jag. Santana nickar och säger "bäst för henne att jag inte hamnar i botten på pyramiden denna gången"

31 mar, 2014 21:36

huffpuff
Elev

Avatar


Vet du varför Perrie tog bort sitt konto??

SingWithIce

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F99%2F41%2Fdb%2F9941dbb339c7ea05d1aa661301159c6a.gif

3 apr, 2014 16:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av huffpuff:
Vet du varför Perrie tog bort sitt konto??

SingWithIce
hon bytte namn men vill inte rolla mer

5 maj, 2014 22:01

1 2 3

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Glee (Perrie) (prs)

Du får inte svara på den här tråden.