Glee (Perrie) (prs)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Glee (Perrie) (prs)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag tar upp mitt schema och ler, det är dags för Cheerios-träning med Sue Sylvester. "Ska vi gå till träningen?" Frågar jag. Santana nickar och säger "bäst för henne att jag inte hamnar i botten på pyramiden denna gången"
31 mar, 2014 21:36 |
|
huffpuff
Elev |
3 apr, 2014 16:22 |
|
Borttagen
|
hon bytte namn men vill inte rolla mer
5 maj, 2014 22:01 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen