Tolkien-tråden
Forum > Off Topic > Tolkien-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ithrenniel: Någon som vet när biljetterna börjar säljas? Jag bokade biljetter till premiären (de två första filmerna plus trean en minut efter midnatt) redan i Oktober men vi har iof inte SF utan Bio3an som kör sitt eget race 10 nov, 2014 09:03 |
|
ginnydiggory02
Elev |
Avgudar filmerna!
"Old Hogwarts Sorting hat, sing me a song. Speak in my head, tell me where I belong. When things look bad and there's no where to run, Unite all the Houses and we'll fight as ONE." 11 nov, 2014 15:58 |
|
aascendio
Elev |
21 nov, 2014 22:06 |
|
Ostronkakorna anfaller
Elev |
Helt underbar! Tack, har inte hört den innan. :3
De va en gång en liten gube som bode i en lådda Med sina drängar bådda De voro ute hela daggen tills de fick ont i maggen //Martin Ljung 21 nov, 2014 22:28 |
|
aascendio
Elev |
Skrivet av Ostronkakorna anfaller: Helt underbar! Tack, har inte hört den innan. :3 Ingen orsak! Den ska tydligen spelas under eftertexterna HAHAH jag kommer bryta ihop totalt
21 nov, 2014 22:42 |
|
Ostronkakorna anfaller
Elev |
Skrivet av aascendio: Det är du inte ensam om. XDSkrivet av Ostronkakorna anfaller: Helt underbar! Tack, har inte hört den innan. :3 Ingen orsak! Den ska tydligen spelas under eftertexterna HAHAH jag kommer bryta ihop totalt De va en gång en liten gube som bode i en lådda Med sina drängar bådda De voro ute hela daggen tills de fick ont i maggen //Martin Ljung 21 nov, 2014 22:56 |
|
Borttagen
|
Är så himla exalterad för sista filmen men samtidigt får jag bara mer och mer ångest ju närmare det kommer. JAG VILL INTE ATT SAGAN SKA TA SLUT D':
22 nov, 2014 20:13 |
|
aascendio
Elev |
27 nov, 2014 12:07 |
|
Solkatten
Elev |
Det är en tjej i min klass som heter Rivendell i efternamn. :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 nov, 2014 12:31 |
|
Ithrenniel
Elev |
27 nov, 2014 12:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen