(privat) hjältarnas värld
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (privat) hjältarnas värld
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superV
Elev |
Jag tog upp den sista killen och krosasde hans skalle. Mina handskar blev ilröda och huvudet åkte ner på marken. Kroppen skakade så jag krossade ryggraden på han..................................... han dog
18 mar, 2014 13:53 |
|
Glucken
Elev |
vi gick där i från mot hamnen där en stor kille sa -ööhhhhh vad gör ni här?
18 mar, 2014 13:54 |
|
superV
Elev |
- Vad bryr du dig din stora fula skithög? Mannen blev arg.
- Jag ska bara säga det. Kungen vill träffa er för det ni gjorde på baren. Han ska ge er en present.
18 mar, 2014 13:56 |
|
Glucken
Elev |
-vad bra en gåva för våra strider.
- jjaaaaa vissst, en gåva för era strider 18 mar, 2014 13:58 |
|
superV
Elev |
18 mar, 2014 13:59 |
|
Glucken
Elev |
- ett bra slag sa jag glatt
18 mar, 2014 14:03 |
|
superV
Elev |
Vi kom mot porten och in i kungens sal. Kungen satt i sin gyllende tron med sina blåa kläder.
- Ahh ni två, vakter. Två hundra vakter kom mot oss med svärd (lvl 100). - Ni ska in i finkan! skreck han. - Men vänta, vi kan väll förhandla. - Mhh. Han tänkte länge men tillslut sa han - Men vad säg som om ni hjälper mig? det finns ett stort troll utanför staden. Om in tar hand om den blir ni fria.
18 mar, 2014 14:06 |
|
Glucken
Elev |
- visst låter trevligt
18 mar, 2014 14:07 |
|
superV
Elev |
18 mar, 2014 19:42 |
|
Glucken
Elev |
- Jag tar mina egna vapen tack så mycket
19 mar, 2014 17:33 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen