Prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs
|
Borttagen
|
Jag nickade.
- Jag är Wahidah. Mumlade jag och skämdes över mitt namn. Min mamma kom från Sydafrika och hade gett mig mitt utseende och mitt namn.
Jag kunde inte slita blicken från William. Jag kände honom inte, men jag hade en känsla av att vi hade något gemensamt.
7 mar, 2014 15:06
|
|
Borttagen
|
Jag log och såg in i hennes glittriga ögon.
" Ett vackert namn på en vacker flicka, sa jag och log.
7 mar, 2014 15:08
|
|
Borttagen
|
Jag log svagt.
- Tack, William är också fint. Mumlade jag blygt och mötte Williams blick.
7 mar, 2014 15:10
|
|
Borttagen
|
-Tack, sa jag glatt.
Jag reste mig upp.
-Jag tänkte ta en promenad ner till sjön, sa jag
7 mar, 2014 15:12
|
|
Borttagen
|
Jag nickade besviket. Det hade varit trevligt att prata med honom en stund till. Ett gammalt par gick förbi och nickade till oss som hälsning. Jag hälsade inte tillbaka utan bara såg efter dem utan att säga något.
7 mar, 2014 15:14
|
|
Borttagen
|
Jag vände mig om mot Wahidah.
-Du kanske har lust att följa med?, sa jag
7 mar, 2014 15:18
|
|
Borttagen
|
Jag sken upp.
- Ja, visst. Sade jag och reste mig.
7 mar, 2014 15:21
|
|
Borttagen
|
Jag log. Jag började följa grusstigen som ledde ner mot sjön.
Då och då tittade jag mot Wahidah.
7 mar, 2014 15:24
|
|
Borttagen
|
Jag höll blicken fast vid mina fötter och kännde Williams blickar på mig. Jag tittade mot sjön och kände en konstig känsla.
7 mar, 2014 15:31
|
|
Borttagen
|
När vi var framme vid sjön så satte jag mig på bryggan.
Jag såg ut över den glänsande sjön och log. Jag kände vinden genom mitt rufsiga hår. Jag njöt.
7 mar, 2014 15:34
|
Du får inte svara på den här tråden.