Krig mellan 2 riken (ÖPPET ROLLSPEL)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Krig mellan 2 riken (ÖPPET ROLLSPEL)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ithrenniel
Elev |
24 feb, 2014 21:07 |
|
Borttagen
|
Kung i rike 1 bland annat 24 feb, 2014 21:08 |
|
Borttagen
|
Har uppdaterat min mall nu, hoppas att den är okej cx
24 feb, 2014 21:13 |
|
Ithrenniel
Elev |
24 feb, 2014 21:27 |
|
Inez*Malfoy
Elev |
Så kul att det verkar vara så många som vill vara med!!
***Don't tickle a sleeping dragon*** 24 feb, 2014 21:46 |
|
Borttagen
|
Jag är inloggad på MP högst 13 timmar per dag så jag kommer garanterat att svara
24 feb, 2014 21:49 |
|
Inez*Malfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har verkligen saknat roll med så många olika rollare! Ju mer jag tänker på det desto mer taggad blir jag på att börja. (a) C: JAG MED!! ***Don't tickle a sleeping dragon*** 24 feb, 2014 21:52 |
|
Isse Weasly
Elev |
Skrivet av Inez*Malfoy: Skrivet av Borttagen: Har verkligen saknat roll med så många olika rollare! Ju mer jag tänker på det desto mer taggad blir jag på att börja. (a) C: JAG MED!! Samma här "To be, or not to be..." -William Shakespear
24 feb, 2014 21:53 |
|
Borttagen
|
Så fort alla mallar är klara och alla platser tillsatta så kan vi börja
24 feb, 2014 22:13 |
|
Borttagen
|
24 feb, 2014 22:42 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen