Keiron & ErisedStone TVD
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Keiron & ErisedStone TVD
|
Borttagen
|
Oki, jag tänker inte ens säga emot -.-
--
Jag är i en ny stad, där ingen känner igen mig.
Det är bra, eftersom jag har tagit livet av många personer.
Men snart skulle jag nog behöva flytta igen, annars skulle folk börja känna igen mig som en mördare.
--
Lagade mat, sorry xD
19 feb, 2014 17:28
|
|
Borttagen
|
Jag höjde geväret med trädkulor och siktade på vampyrens hjärta. Han skulle just komma på mig och säkert vrida nacken av mig men jag hann skjuta i sista sekund, just då han tog ett språng framåt föll han ner på golvet framför mina fötter. vampyren grånade och var död.
Jag drog ett djupt andetag och tog först av honom solringen och lade den i fickan innan jag kastade den ruttnade kroppen i den brinnande brasan och sprang ut till min bil och körde iväg.
____________________
Oukkidoukkiiih
19 feb, 2014 17:40
|
|
Borttagen
|
Jag gömmer mig i ett mörkt övergivet hus.
Så länge det är sol ute kan jag inte gå ut, men natten närmade sig nu, så jag kan snart gå ut.
19 feb, 2014 17:44
|
|
Borttagen
|
Jag stannade vid mitt hus som jag hade ärvt efter mina döda föräldrar. Jag smällde igen bildörren och öppnade bagageluckan och tog ut mina vapen. Jag förde dem till det lilla hemliga rummet med vapen som jag hade under trappan. Min tatuering växte lite igen, efter att jag dödat vampyren ikväll. Det var nästan mörkt ute nu och snart skulle alla vampyrer komma ut.
[Venne om du har läst om tatueringen ännu.]
19 feb, 2014 17:54
|
|
Borttagen
|
Nej, har jag nog inte O.O FÖRKLARA!
--
Jag hade satt en bit tyg för ett fönster för att hindra solljuset att slippa in.
Huset jag är i ligger nära skogen och är ganska skruttigt, men jag har hunnit fixa till det lite under den korta tiden jag varit här.
19 feb, 2014 18:00
|
|
Borttagen
|
[Det är 5 bröder som blir jägare och då typ måst dom döda vampyrer tills tatueringen är färdig och om man dödar en jägare blir man typ galen å sir den helatin å ångrar sig osv osv xD fatta du?]
19 feb, 2014 18:12
|
|
Borttagen
|
19 feb, 2014 18:14
|
|
Borttagen
|
[Svarar senare, ska kolla film  ]
19 feb, 2014 18:31
|
|
Borttagen
|
19 feb, 2014 18:31
|
|
Borttagen
|
19 feb, 2014 19:59
|
Du får inte svara på den här tråden.