Queen Boo & ErisedStone PRS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Queen Boo & ErisedStone PRS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Jag brukar inte vara i sällskapsrummet så mycket" säger jag och tycker att det är ganska obehagligt nere vid fängelsehålorna. "Jag brukar vara i biblioteket ... eller med några i Gryffindor"
Queen Boo 21 feb, 2014 16:04 |
|
Queen Boo
Elev |
"Jaha. Vilka i gryffindor?" Säger jag.
jag är jättecoolig älska mig plz 22 feb, 2014 10:38 |
|
Borttagen
|
"Rose och Albus" säger jag. "Dem ska börja sjätte året"
22 feb, 2014 10:44 |
|
Queen Boo
Elev |
"Just det... Går James Potter kvar på skolan? Jag har för mig att han fick gå om sista året?"
jag är jättecoolig älska mig plz 22 feb, 2014 10:50 |
|
Borttagen
|
Jag rycker på axlarna.
"Ingen aning" 22 feb, 2014 10:54 |
|
Queen Boo
Elev |
"Hoppas inte det. Jag vill slippa honom"
jag är jättecoolig älska mig plz 22 feb, 2014 10:59 |
|
Borttagen
|
"Vadå då?" säger jag. "Han är Harry Potters barn, vet du väl?"
22 feb, 2014 11:01 |
|
Queen Boo
Elev |
"Jag vet, men han är bara så himla dum. Jag hatar honom..."
jag är jättecoolig älska mig plz 22 feb, 2014 11:02 |
|
Borttagen
|
"Mm" säger jag och ser ut genom fönstret.
22 feb, 2014 11:04 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag suckar
jag är jättecoolig älska mig plz 22 feb, 2014 11:08 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen