Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Queen Boo & ErisedStone PRS

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Queen Boo & ErisedStone PRS

1 2 3 4 ... 7 8 9
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Jag brukar inte vara i sällskapsrummet så mycket" säger jag och tycker att det är ganska obehagligt nere vid fängelsehålorna. "Jag brukar vara i biblioteket ... eller med några i Gryffindor"
Queen Boo

21 feb, 2014 16:04

Queen Boo
Elev

Avatar


"Jaha. Vilka i gryffindor?" Säger jag.

jag är jättecoolig älska mig plz

22 feb, 2014 10:38

Borttagen

Avatar


"Rose och Albus" säger jag. "Dem ska börja sjätte året"

22 feb, 2014 10:44

Queen Boo
Elev

Avatar


"Just det... Går James Potter kvar på skolan? Jag har för mig att han fick gå om sista året?"

jag är jättecoolig älska mig plz

22 feb, 2014 10:50

Borttagen

Avatar


Jag rycker på axlarna.
"Ingen aning"

22 feb, 2014 10:54

Queen Boo
Elev

Avatar


"Hoppas inte det. Jag vill slippa honom"

jag är jättecoolig älska mig plz

22 feb, 2014 10:59

Borttagen

Avatar


"Vadå då?" säger jag. "Han är Harry Potters barn, vet du väl?"

22 feb, 2014 11:01

Queen Boo
Elev

Avatar


"Jag vet, men han är bara så himla dum. Jag hatar honom..."

jag är jättecoolig älska mig plz

22 feb, 2014 11:02

Borttagen

Avatar


"Mm" säger jag och ser ut genom fönstret.

22 feb, 2014 11:04

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag suckar

jag är jättecoolig älska mig plz

22 feb, 2014 11:08

1 2 3 4 ... 7 8 9

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Queen Boo & ErisedStone PRS

Du får inte svara på den här tråden.