Någon som vill rollspela?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rollspela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Angelinaa
Elev |
Det låter skit kul
16 feb, 2014 14:21 |
|
Ithrenniel
Elev |
16 feb, 2014 14:32 |
|
Angelinaa
Elev |
Då spelar jag den smarta, det kommer bli en riktig utmaning XP Ska dem vara människor?
16 feb, 2014 14:49 |
|
Ithrenniel
Elev |
16 feb, 2014 16:19 |
|
Angelinaa
Elev |
Bra
16 feb, 2014 16:40 |
|
Ithrenniel
Elev |
16 feb, 2014 16:45 |
|
Angelinaa
Elev |
Eller ska vi bara ta en hel mall på en gång?
16 feb, 2014 16:48 |
|
Ithrenniel
Elev |
16 feb, 2014 16:53 |
|
Angelinaa
Elev |
Vill du göra en mall? Eller ska jag göra det? (Jag är väldigt dåliga på mallar xP)
16 feb, 2014 16:56 |
|
Ithrenniel
Elev |
Namn:
Ålder: Utseende: Familj: Egenskaper: Relation till den andra spelaren: Mål i livet: Vapen/förmågor: Övrigt: Blir den bra? ![]()
16 feb, 2014 19:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen