Vad är väntan?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vad är väntan?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Medi
Elev |
Näta dag så gick hon upp och tog sig upp. Sedan borstade hon håret och såg sedan sig om.
senare tog hon sig till jobbet och började städa. Efter en timme så snavade hon och porslin korsades. Djupa och små skrävor borrades in i händerna och hon började skaka. Efter en halvtimme satt hon på sjukhuset med händerna i knät. Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 26 feb, 2014 15:45 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen