Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad är väntan?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vad är väntan?

1 2 3
Användare Inlägg
Medi
Elev

Avatar


Näta dag så gick hon upp och tog sig upp. Sedan borstade hon håret och såg sedan sig om.
senare tog hon sig till jobbet och började städa. Efter en timme så snavade hon och porslin korsades. Djupa och små skrävor borrades in i händerna och hon började skaka.

Efter en halvtimme satt hon på sjukhuset med händerna i knät.

Huset BloodthornBoken - Från min värld till din

26 feb, 2014 15:45

1 2 3

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vad är väntan?

Du får inte svara på den här tråden.