Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Någon som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag vaknade av att Miili pratade med mamma i köket. Jag sträckte på mig och gick upp. Jag tog fram min bok och började läsa. Det bästa som fanns var en morgon i sängen framför en bok. När jag läst färdigt kapitlet lade jag försiktigt boken på sängen och gick ner till Miili.
''Godmorgon'', gäspade jag och tog fram en rostad bröd - macka.

9 feb, 2014 17:54

Borttagen

Avatar


Godmorron ssa jag samtidigt jaag. La upp min femte rostade brödskiva.
Ja la på smör och åt sedan upp den på tio sekunder.
Jag blev färdig säkert 10 minuter innan wilma fast hon säkert bara åt två.
Men man kan ju alldrig veta säkert.
Därför smög jag mig ner till köket och lysnade på Wilma och mammas
samtal.




mandragora din tur!!

9 feb, 2014 18:23

1 2 3

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.