De utvalda (Prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> De utvalda (Prs
|
Borttagen
|
Evelina hörde knarrade golv hon reste sig och gick mot det hållet där det knarrade hon lyste med fick lampan mot Tod
" Halt " sa hon ilsket
3 feb, 2014 01:29
|
|
Borttagen
|
Tod var fast. Han vände sig om mot hållet som rösten kom ifrån.
" Hehe hej, sa han tyst
3 feb, 2014 01:32
|
|
Borttagen
|
" Du vet reglerna ingen utanför sitt rum efter klockan 22:00 " sa Evelina hon såg på Tod
3 feb, 2014 01:33
|
|
Borttagen
|
" Vad gör du själv ute då sötnos?, sa han kaxigt.
3 feb, 2014 01:34
|
|
Borttagen
|
" Jag är skolpolis jag har en anledning att vara uppe " sa Evelina allvarligt hon tålde inga skämt.
3 feb, 2014 01:35
|
|
Borttagen
|
" Det har jag med, sa Tod tveklöst
3 feb, 2014 01:37
|
|
Borttagen
|
" Vadå för anledning ? " frågade Issy med allvar i rösten
3 feb, 2014 01:39
|
|
Borttagen
|
( du menar väl evelina?)
" Jag är jättehungrig, sa Tod
3 feb, 2014 01:42
|
|
Borttagen
|
(Jadå oups)
" Ha då skulle jag tagit med matlåda från matsalen med frukt och mackor " sa Evelina.
3 feb, 2014 01:43
|
|
Borttagen
|
(blir lätt fel när man har många karaktärer att hålla reda på)
Tod log mot Evelina.
" Bra hämta den, sa han
3 feb, 2014 01:45
|
Du får inte svara på den här tråden.