Vänskapstråden
Forum > Off Topic > Vänskapstråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
24 apr, 2011 00:16 |
|
The Noble Lion
Elev |
Vi är också en rätt så liten klass, eller ja alla klasser i vår skola är rätt så små jämfört med hur det var förut då man var ungefär 30 i varje klass! Nu är vi 17, vilket åtminstone jag tycker är rätt lite. Men vi har ändå delat in oss i små grupper med typ 3 pers i varje "grupp" X) hehehe....
24 apr, 2011 00:20 |
|
Knizzlare
Elev |
24 apr, 2011 00:21 |
|
The Noble Lion
Elev |
24 apr, 2011 00:21 |
|
Knizzlare
Elev |
24 apr, 2011 00:23 |
|
The Noble Lion
Elev |
24 apr, 2011 00:24 |
|
Knizzlare
Elev |
24 apr, 2011 00:26 |
|
The Noble Lion
Elev |
24 apr, 2011 00:27 |
|
Knizzlare
Elev |
24 apr, 2011 00:28 |
|
The Noble Lion
Elev |
Hahaha
Men ni måste ju vara väldigt bra kompisar allihopa i eran klass (försöka att komma in på rätt ämne igen, och inte gå så off-topic xD)
24 apr, 2011 00:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen