Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ErisedStone & JustMe! PRS H2O

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ErisedStone & JustMe! PRS H2O

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jaaaaaa

25 jan, 2014 19:28

Borttagen

Avatar


Börja

25 jan, 2014 19:28

Borttagen

Avatar


Grrrrr ... men ska de känna varandra innan eller?

25 jan, 2014 19:35

Borttagen

Avatar


Dom kan väl ha sitt varann i skolan osv å sen händer någo så att dom far ti mako

25 jan, 2014 19:36

Borttagen

Avatar


Ok x)

Det är morgon och jag har ganska bråttom till skolan, eftersom att jag måste gå dit.
Jag tar snabbt en smörgås i munnen medan jag sätter upp håret i en hög hästsvans.

25 jan, 2014 20:37

Borttagen

Avatar


Jag vaknar av väckarklockans irriterande ljud och suckar trött.
- Jag hatar måndagar. Muttrar jag för mig själv och sätter mig upp i sängen, plockar upp högen med kläder som jag har valt att ha på mig idag och klär på mig. Jag har mycket tid på mig så jag äter frukost i lugn och ro innan jag drar på mig skorna och går till bussen som står passligt och väntar på mig.

27 jan, 2014 16:21

Borttagen

Avatar


Yay

Jag ser att klockan redan är kvart i åtta och skyndar mig mer.
"Hej då, vi ses efter skolan!" ropar jag och springer ut genom dörren med skorna halvt knutna och skolväskan slarvigt packad, men jag hinner fram till skolan i alla fall.

27 jan, 2014 16:34

Borttagen

Avatar


Bussen börjar rulla mot skolan efter att jag sätter mig längst fram. Jag tittar ut genom fönstret och ser på träden som passerar förbi. Svetten pärlar sig i pannan. Det är en ovanligt varm dag.
Efter 15 minuter är bussen framme vid skolan. Jag hoppar av och går in i skolbyggnaden med väskan hängande över axeln.

27 jan, 2014 17:10

Borttagen

Avatar


Jag jag är framme flyr jag från den stekande solen in i skolbyggnaden, där luften är ganska sval.
Det står några i vita rockar som vilt pratar med ett par lärare.
"Ja, ni måste informera eleverna idag, det är fantastiskt!" säger en av dem i vit rock.
"Ja, självklart, alla som har möjlighet ska få följa med" säger en lärare och ler.
Jag går fram till dem.
"Vadå? Vad ska vi göra?" frågar jag.
"Åh, vi ska ta det på nu på morgonen, vi ska samla alla elever i aulan" säger Erica, som är lärare.
"Okej" säger jag och går där ifrån.

27 jan, 2014 17:18

1 2 3

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ErisedStone & JustMe! PRS H2O

Du får inte svara på den här tråden.