Ljudbok
Forum > Harry Potter > Ljudbok
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedvig9812
Elev |
Han läser GRYMT BRA ! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
You say school, I say Hogwarts. 15 okt, 2012 16:08 |
|
SirNicholasDeMimsy-Porpingt
Elev |
Bidrar med mitt första inlägg!
Jag har lyssnat på 1,2,3,4,5 på engelska, då med Stephen Fry som uppläsare. Tycker att det är riktigt skönt, lyssnade främst när jag sommarjobbade utomhus, det var GULD! 15 okt, 2012 16:15 |
|
viktor
Elev |
Tycker de är hyfsade lyssnar på dödsrelikerna nu och de uttalar Lupin Jlupin typ
15 okt, 2012 16:23 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Minns inte om jag lyssnat dem på svenska, men på finska har jag lyssnat lite. Det är mysigt. Jag och en kompis brukade förut scrappa och medans vi gjorde det lyssnade vi på HP. ♥
15 okt, 2012 16:46 |
|
me.
Elev |
Jag älskar ljudböcker men inte att lyssna på böcker jag redan läst eftersom jag har en egen röst i mitt huvud och den då förstörs, så därför lyssnar jag aldrig på Hp
15 okt, 2012 16:59 |
|
Borttagen
|
Har ej lyssnat på nån ljudbok med HP
15 okt, 2012 18:13 |
|
Borttagen
|
Jag har faktiskt aldrig lyssnat på Harry Potter som ljudbok. Dock antar jag att jag skulle finna det oerhört irriterande, för jag är inget vidare fan av ljudböcker över huvud taget...
15 okt, 2012 18:54 |
|
Wolfsbane
Elev |
Tycker det är lite jobbigt med alla dessa uttal som alla andra stör sig på också.
Men det är ändå mysigt _________________________________________ Always, said Snape. ![]()
16 okt, 2012 13:06 |
|
Borttagen
|
Jag lånar hem och lyssnar hemma. älsar att lyssna på dom för det var genom dom jag fick reda på att vaktmästaren är en ynk.
17 okt, 2012 21:20 |
|
Ginny!!!!
Elev |
20 okt, 2012 08:49 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen