Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

De 10 sista

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > De 10 sista

1 2 3 4 ... 20 21 22
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Jag funderar på att gå med, men då är jag osäker över en sak, skriver man i tredjeperson, för om alla skriver i jag-form blir det bara svårt att komma ihåg namn och det slutar med att jag kommer kalla alla andra för "jag".


För mig kommer det bli så också kanske då jag rollar i tredje person helst.

4 jan, 2014 19:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Jag funderar på att gå med, men då är jag osäker över en sak, skriver man i tredjeperson, för om alla skriver i jag-form blir det bara svårt att komma ihåg namn och det slutar med att jag kommer kalla alla andra för "jag".

Man får göra hur man vill, men om man kör i jag-form skriver
man sitt namn över

4 jan, 2014 19:28

Trädkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Gud, ska alla vara killar eller? xD

Haha, ja tydligen. Du får gärna vara en tjej om du vill. c:

Btw Fellrendión, håller med det är jobbigt att komma ihåg namnen. HÄR OCH NU BESTÄMMER JAG ATT ALLA SOM SKRIVER I JAG-FORM MÅSTE SKRIVA SITT NAMN I BÖRJAN.
Är det ok för alla? o:

EDIT: Någon annan hann före... o.o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fdde527254ec55c4cf32ff76a1d04d218%2Ftumblr_mu72zitfga1qkj4l8o1_500.gif

4 jan, 2014 19:33

Fellrendión
Elev

Avatar


Trädkatten: Det skulle vara bra tycker jag!

__

Jag gör nog mallen senare...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

4 jan, 2014 19:37

Borttagen

Avatar


Skriver ny mall då xP

4 jan, 2014 19:44

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag taggar alla som skulle vara med! (tror jag)

jag är jättecoolig älska mig plz

4 jan, 2014 20:33

Borttagen

Avatar


Jag vill vara med!

5 jan, 2014 11:47

Queen Boo
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag vill vara med!
bra, mall?

jag är jättecoolig älska mig plz

5 jan, 2014 12:02

Borttagen

Avatar


Mallen:

Namn:Taylor Lily Markham
Ålder: 17
Kön: tjej
Personlighet: Smart, Snabbtänkt
Gömställe: En gård, där hon får mjölk från de överlevande djuren
Bra på: att överleva, hantera vapen och att ta hand om djur
Dålig på: att inte ljuga
Utseende:https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fanaiah.blogg.se%2Fimages%2F2008%2Fhenna_hair_23449862.jpg
Övrigt: gillar djur

vill Kim Potter vara med?

5 jan, 2014 13:01

Kim Potter
Elev

Avatar


Namn: Cat(herine)
Ålder: 13½
Kön: Tjej
Personlighet: Är väldigt smart för sin ålder och rätt så mogen. Annars har hon väldigt många personligheter. Hon kan vara hur snäll och rar som helst mot dem hon känner men kan vara väldigt vass, bestämd och modig.
Gömställe: Hon har gömt sig lite här och där för att inte bli hittad. För tillfället en liten grotta uppe på ett berg.
Bra på: vapen, gömma sig och tänka snabbt.
Dålig på: att slåss utan vapen och är inte så bra på att skaffa vänner nu förtiden.
Utseende: Rött hår till halva ryggen, sned lugg, långa, tjocka ögonfransar, grå-blåa ögon, smal och blek, ett ärr på kinden.
Övrigt: Precis när kriget hade börjat, men ingen riktigt visste om det så hade hon bestämt sig att ta en promenad. När hon var i parken så hörde hon en smäll och när hon sprang tillbaka så låg hennes hus i småbitar.

--
Ärre försent att vara med?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

5 jan, 2014 13:16

1 2 3 4 ... 20 21 22

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > De 10 sista

Du får inte svara på den här tråden.