Tvd -roll ErisedStone & IvdaPivda
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Tvd -roll ErisedStone & IvdaPivda
|
Borttagen
|
"Vampyrer eller något" sa jag och skrattade lågt.
1 jan, 2014 01:14
|
|
Borttagen
|
- Vad heter du i efternamn ? Frågade jag och log.
1 jan, 2014 01:15
|
|
Borttagen
|
"Bells" svarade jag. "Hurså? "
1 jan, 2014 01:16
|
|
Borttagen
|
Undrade bara.
- Är du släkt med Lockwood, Forbes eller Gilbert? Undrade jag och såg på henne.
1 jan, 2014 01:26
|
|
Borttagen
|
"Kanske på avstånd, men inte vad jag vet i alla fall" sa jag.
1 jan, 2014 01:28
|
|
Borttagen
|
Jag nickade.
- Var finns receptionen?
1 jan, 2014 01:31
|
|
Borttagen
|
"Du går bara till höger här ifrån och följer korridoren " sa Jag och log.
1 jan, 2014 01:33
|
|
Borttagen
|
- Okej. Sade jag och gick
1 jan, 2014 01:33
|
|
Borttagen
|
Jag letade vidare i mitt skåp tills jag hittade en parfym som jag sprayade över mig.
1 jan, 2014 01:35
|
|
Borttagen
|
Jag fick mitt schema och började gå mot klassen, det skulle ringa in om 2 minuter.
1 jan, 2014 01:37
|
Du får inte svara på den här tråden.