Rollspel för flera
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel för flera
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Vi kan väl ha fantasy Varför inte berätta här? Ok Låter bra! Vad har du mer?
30 dec, 2013 15:05 |
|
Trädkatten
Elev |
Får man hoppa in eller?
Är redan med i lite rollspel så det kanske kommer bli lite mycket på en gång men ska försöka vara aktiv.
30 dec, 2013 15:07 |
|
the marauder
Elev |
30 dec, 2013 15:09 |
|
Borttagen
|
Hm såna här rolspel brukar vara i jag form och väldigt korta inlägg så jag vet inte
30 dec, 2013 15:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TildeW: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Vi kan väl ha fantasy Varför inte berätta här? Ok Låter bra! Vad har du mer? Och ett krig har uppstått och de är den enda som kan få ett slut på det. Men många onda varelser/människor försöker stoppa dem. De onda vill utplåna dem och alla andra fattiga eller hemlösa. Låter kanske töntigt men jag gav bara en idé 30 dec, 2013 16:07 |
|
TildeW
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TildeW: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Vi kan väl ha fantasy Varför inte berätta här? Ok Låter bra! Vad har du mer? Och ett krig har uppstått och de är den enda som kan få ett slut på det. Men många onda varelser/människor försöker stoppa dem. De onda vill utplåna dem och alla andra fattiga eller hemlösa. Låter kanske töntigt men jag gav bara en idé Jag tycker vi kör på det! Det låter spännande. Äventyr, fantasy och roman låter det som! Haha!
30 dec, 2013 16:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TildeW: Skrivet av Borttagen: Skrivet av TildeW: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Vi kan väl ha fantasy Varför inte berätta här? Ok Låter bra! Vad har du mer? Och ett krig har uppstått och de är den enda som kan få ett slut på det. Men många onda varelser/människor försöker stoppa dem. De onda vill utplåna dem och alla andra fattiga eller hemlösa. Låter kanske töntigt men jag gav bara en idé Jag tycker vi kör på det! Det låter spännande. Äventyr, fantasy och roman låter det som! Haha! Tack TildeW :' 30 dec, 2013 16:14 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hm såna här rolspel brukar vara i jag form och väldigt korta inlägg så jag vet inte Skulle det vara så så hoppar jag ur. Jag gillar inte jag-forms rollspel. EDIT: Jag drar mig faktiskt ur nu i alla fall...
30 dec, 2013 16:22 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TildeW: Skrivet av Borttagen: Skrivet av TildeW: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Vi kan väl ha fantasy Varför inte berätta här? Ok Låter bra! Vad har du mer? Och ett krig har uppstått och de är den enda som kan få ett slut på det. Men många onda varelser/människor försöker stoppa dem. De onda vill utplåna dem och alla andra fattiga eller hemlösa. Låter kanske töntigt men jag gav bara en idé Jag tycker vi kör på det! Det låter spännande. Äventyr, fantasy och roman låter det som! Haha! Tack TildeW :' Jag tycker om idén! men får jag vara med eller ej? o.o
30 dec, 2013 16:34 |
|
Borttagen
|
Bra idé Rasmus! Tycker vi kör på den. Alla som frågat om dem får vara med för självklart vara med! Varför skulle ni inte få det? Taggar listan med rollarna:
Lovisa Granger Fashion7 Angelinaa Sanna1324567 TildeW Rasmus potter Trädkatten the marauder Storyn är detta (eller ska vi ta den? Jag tycker det i alla fall!) : Vi är ett gäng barn i 10-15 års-åldern. i olika raser t.ex dvärgar, häxor och alver. Och alla vi bor på ett barnhem som ligger ute i en stor skog bredvid en stor sjö. Barnhemmet ligger helt ensamt. Finns inga andra hus i närheten. Barnhemsföreståndaren är elak så vi vill rymma. Den som bestämmer är en ond mäktig trollkarl/häxa. Och ett krig har uppstått och de är den enda som kan få ett slut på det. Men många onda varelser/människor försöker stoppa dem. De onda vill utplåna dem och alla andra fattiga eller hemlösa. Säg till om ni vill ändra något eller så. Mallen kan vi fixa när vi bestämt oss. 30 dec, 2013 17:16 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen