Narnias framtid (Prs) Horrokruxen & Mily
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Narnias framtid (Prs) Horrokruxen & Mily
|
Borttagen
|
" Elsie! Kom igen nu frisläpp " ropade någon.
Elsie vände sig om och tittade på den som pratade.
" Vad fan gör du här Lotta!?" Röt Elsie.
" Hallå, din morsa är gift med min farsa så jag är eran släkting med nu " sa Lotta.
" Du kommer aldrig att vara släkt med mig!" Fräste Elsie
30 dec, 2013 20:51
|
|
Borttagen
|
" vänta lite betyder det inte att vi också är släkt ?" Frågade Stella och såg på flickan
30 dec, 2013 20:54
|
|
Borttagen
|
" Juste! Vi är på samma släktträff " sa Elsie.
Hon tittade noga på Stella.
30 dec, 2013 20:55
|
|
Borttagen
|
Stella hade långt rött hår hennes mamma flätat hon hade på sig en röd fin klänning och en röd huva
" ja det är vi nog ' sa Stella
30 dec, 2013 21:05
|
|
Borttagen
|
" Coolt! Jag heter Elsie föressten " sa Elsie glatt.
Sen suddades leendet i hennes ansikte ut.
" gå och ät eller nåt va Lotta-potta " sa Elsie.
30 dec, 2013 21:08
|
Du får inte svara på den här tråden.