Relationer i HP = relationer i verkligheten?
Forum
> Harry Potter
> Relationer i HP = relationer i verkligheten?
|
Borttagen
|
En i min klass är som Ron ^^
I ena stunden är hon som en ängel, och i andra som en djävul.
Haha, okej, bara för att drog jag likheter mellan de som är olika, och en i min klass, och Ron.
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
11 aug, 2012 20:54
|
|
Borttagen
|
Jag hade tre vänner, och vi var typ exakt som marodörerna :o Jag och min bästa kompis var verkligen som syskon, och dessutom busade vi helatiden. (James- Sirius varning på det eller?) Och en som ofta var med men inte gjorde så mycket, oftast hejdade oss lite när vi gick lite väl långt med våra bus  (Remus-varning på det eller?) Sen var det en kille som var mycket yngre än oss men älskade att vara med oss (Pettigrew-varning på det eller?)
Och JA allt dethär är sant. Det hände innan jag ens visste vad Harry Potter var. Om vi säger att jag är Sirius och min bästis var James, så flyttade James och sedan flyttade Pettigrew x( kvar blev jag och Remus, och hon visade sig vara en riktig idiot  Sen flyttade jag också, och förlorade kontakten med James... Peter bytte telefonnummer men gav det aldrig till någon av oss. Jaha, så var det med vår vänskap... det var kul de åren de varade...
12 aug, 2012 20:51
|
|
Borttagen
|
Jag har också en otroligt bra vän 
13 aug, 2012 16:17
|
|
Borttagen
|
JaG Hr MINA BÄsTISar JAG HaR EN SÅN RELATON meD 
24 aug, 2012 23:06
|
Du får inte svara på den här tråden.