Nån som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Nån som vill rolla?
|
Borttagen
|
" Det var bara en fråga, bli inte så upphetsad " sa jag och sträckte upp armarna i luften
17 dec, 2013 17:03
|
|
Borttagen
|
jag suckade och tog upp mitt block och började skissa
17 dec, 2013 17:05
|
|
Borttagen
|
Calle skrattade till men la snabbt iför handen för munnen.
" Matthew föressten " sa jag och sträckte fram handen
17 dec, 2013 17:11
|
|
Borttagen
|
jag stirrade på honom och sträckte sakta och försiktigt fram handen
17 dec, 2013 17:31
|
|
Borttagen
|
" Så.. Calle, hälsa nu " sa jag tyst och log snällt.
Calle himlade med ögonen och sträckte fram handen.
" Calle " sa han
17 dec, 2013 17:49
|
|
Borttagen
|
17 dec, 2013 21:51
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig vid fönstret och tittade ut, Calle tog fram sin råtta Emanuel och gosade med honom
17 dec, 2013 21:59
|
|
Borttagen
|
'' sååå... varför sitter ni här?'' sa jag smått irriterat
17 dec, 2013 22:01
|
|
Borttagen
|
" Är detta din kupé?" Sa Calle argt
17 dec, 2013 22:02
|
|
Borttagen
|
''nej, men ni bara klampade in utan att ens fråga om ni fick sätta er här, det är väldigt oartigt'' sa jag irriterat. Den där Calle var sjukt irriterande
17 dec, 2013 22:04
|
Du får inte svara på den här tråden.