Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Nån som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Nån som vill rolla?

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


" Det var bara en fråga, bli inte så upphetsad " sa jag och sträckte upp armarna i luften

17 dec, 2013 17:03

Borttagen

Avatar


jag suckade och tog upp mitt block och började skissa

17 dec, 2013 17:05

Borttagen

Avatar


Calle skrattade till men la snabbt iför handen för munnen.
" Matthew föressten " sa jag och sträckte fram handen

17 dec, 2013 17:11

Borttagen

Avatar


jag stirrade på honom och sträckte sakta och försiktigt fram handen

17 dec, 2013 17:31

Borttagen

Avatar


" Så.. Calle, hälsa nu " sa jag tyst och log snällt.
Calle himlade med ögonen och sträckte fram handen.
" Calle " sa han

17 dec, 2013 17:49

Borttagen

Avatar


''Evelyn'' sa jag

17 dec, 2013 21:51

Borttagen

Avatar


Jag satte mig vid fönstret och tittade ut, Calle tog fram sin råtta Emanuel och gosade med honom

17 dec, 2013 21:59

Borttagen

Avatar


'' sååå... varför sitter ni här?'' sa jag smått irriterat

17 dec, 2013 22:01

Borttagen

Avatar


" Är detta din kupé?" Sa Calle argt

17 dec, 2013 22:02

Borttagen

Avatar


''nej, men ni bara klampade in utan att ens fråga om ni fick sätta er här, det är väldigt oartigt'' sa jag irriterat. Den där Calle var sjukt irriterande

17 dec, 2013 22:04

1 2 3 4 5

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Nån som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.