Quidditchträning i Piteå
Forum > Off Topic > Quidditchträning i Piteå
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
^
Har inget inplanerat då vad jag vet! Vet inte om jag är hos mamma eller pappa då eftersom det blir mycket tjorv nu vid jul men jag tror jag är hos mamma och då är allt enklare! Har du någon aning om hur många som ska komma? Hej 16 dec, 2013 19:10 |
|
Borttagen
|
7 personer från tråden om jag räknat rätt? Du (Luna Chang), din kompis och din lillasyster, yerAwizardThea, sanna1324567 , Olivia oooo, missanne
Eventuellt RemusLupin_TedLupin, då blir det 8? Sen vill tre av mina vänner komma också, och jag ska sätta upp en lapp på skolan imorgon och se om det är någon som nappar Så ni som ska komma får gärna kolla om ni har någon eller några kompisar som vill hänga på, så att vi får ihop 16 personer! Så alla ni som jag taggat, passar den 6:e för er? 16 dec, 2013 19:25 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tror att min lillebror (som är 11) gärna skulle vilja följa7 personer från tråden om jag räknat rätt? Du (Luna Chang), din kompis och din lillasyster, yerAwizardThea, sanna1324567 , Olivia oooo, missanne Eventuellt RemusLupin_TedLupin, då blir det 8? Sen vill tre av mina vänner komma också, och jag ska sätta upp en lapp på skolan imorgon och se om det är någon som nappar Så ni som ska komma får gärna kolla om ni har någon eller några kompisar som vill hänga på, så att vi får ihop 16 personer! Så alla ni som jag taggat, passar den 6:e för er?
16 dec, 2013 19:29 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag är osäker om min kompis kommer men min lillasyster har inget val.
yerAwizardThea Skulle du tvinga med dig Elis? Och ska vi tvinga med Linnea också? Hej 16 dec, 2013 19:33 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Självklart! Kanske kan få med mig en annan kompis men vet inte riktigt...Jag är osäker om min kompis kommer men min lillasyster har inget val. yerAwizardThea Skulle du tvinga med dig Elis? Och ska vi tvinga med Linnea också?
16 dec, 2013 19:37 |
|
Borttagen
|
Jag är säker på att jag kan, ska bara tvinga Clara och Madde att fråga sina föräldrar imorgon c:
16 dec, 2013 20:16 |
|
Borttagen
|
Det låter bra hörni! Tvinga på
16 dec, 2013 21:04 |
|
Gilderoy
Elev |
Kul om ni får ihop något! Jag bor lite för långt söderut men tänkte bara tipsa om att vi har svenska regler i quidditch som använts vid QuidditchSM om ni vill ha något att utgå från http://quidditch-sm.se/?show=rules
16 dec, 2013 21:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Gilderoy: Kul om ni får ihop något! Jag bor lite för långt söderut men tänkte bara tipsa om att vi har svenska regler i quidditch som använts vid QuidditchSM om ni vill ha något att utgå från http://quidditch-sm.se/?show=rules Synd att Umeå inte ligger lite närmare! (Varför ska alla avstånd vara så stora här uppe?) Tack, jag hittade till den sidan när jag satt och letade efter regler. Förmodligen blir det någon slags hybrid mellan svenska och amerikanska regler 16 dec, 2013 21:24 |
|
Luna Chang
Elev |
sanna1324567
Du vet väl att du är skyldig mig en kram fortfarande? Hej 16 dec, 2013 21:51 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen