Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Quidditchträning i Piteå

Forum > Off Topic > Quidditchträning i Piteå

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Luna Chang
Elev

Avatar


^
Har inget inplanerat då vad jag vet!


Vet inte om jag är hos mamma eller pappa då eftersom det blir mycket tjorv nu vid jul men jag tror jag är hos mamma och då är allt enklare!

Har du någon aning om hur många som ska komma?

Hej

16 dec, 2013 19:10

Borttagen

Avatar


7 personer från tråden om jag räknat rätt? Du (Luna Chang), din kompis och din lillasyster, yerAwizardThea, sanna1324567 , Olivia oooo, missanne

Eventuellt RemusLupin_TedLupin, då blir det 8?

Sen vill tre av mina vänner komma också, och jag ska sätta upp en lapp på skolan imorgon och se om det är någon som nappar Men just nu är vi elva, eventuellt tolv.

Så ni som ska komma får gärna kolla om ni har någon eller några kompisar som vill hänga på, så att vi får ihop 16 personer!

Så alla ni som jag taggat, passar den 6:e för er?

16 dec, 2013 19:25

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
7 personer från tråden om jag räknat rätt? Du (Luna Chang), din kompis och din lillasyster, yerAwizardThea, sanna1324567 , Olivia oooo, missanne

Eventuellt RemusLupin_TedLupin, då blir det 8?

Sen vill tre av mina vänner komma också, och jag ska sätta upp en lapp på skolan imorgon och se om det är någon som nappar Men just nu är vi elva, eventuellt tolv.

Så ni som ska komma får gärna kolla om ni har någon eller några kompisar som vill hänga på, så att vi får ihop 16 personer!

Så alla ni som jag taggat, passar den 6:e för er?
Tror att min lillebror (som är 11) gärna skulle vilja följa

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

16 dec, 2013 19:29

Luna Chang
Elev

Avatar


Jag är osäker om min kompis kommer men min lillasyster har inget val.

yerAwizardThea
Skulle du tvinga med dig Elis?

Och ska vi tvinga med Linnea också?

Hej

16 dec, 2013 19:33

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Jag är osäker om min kompis kommer men min lillasyster har inget val.

yerAwizardThea
Skulle du tvinga med dig Elis?

Och ska vi tvinga med Linnea också?
Självklart! Kanske kan få med mig en annan kompis men vet inte riktigt...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

16 dec, 2013 19:37

Borttagen

Avatar


Jag är säker på att jag kan, ska bara tvinga Clara och Madde att fråga sina föräldrar imorgon c:

16 dec, 2013 20:16

Borttagen

Avatar


Det låter bra hörni! Tvinga på

16 dec, 2013 21:04

Gilderoy
Elev

Avatar


Kul om ni får ihop något! Jag bor lite för långt söderut men tänkte bara tipsa om att vi har svenska regler i quidditch som använts vid QuidditchSM om ni vill ha något att utgå från http://quidditch-sm.se/?show=rules

16 dec, 2013 21:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Gilderoy:
Kul om ni får ihop något! Jag bor lite för långt söderut men tänkte bara tipsa om att vi har svenska regler i quidditch som använts vid QuidditchSM om ni vill ha något att utgå från http://quidditch-sm.se/?show=rules

Synd att Umeå inte ligger lite närmare! (Varför ska alla avstånd vara så stora här uppe?) Tack, jag hittade till den sidan när jag satt och letade efter regler. Förmodligen blir det någon slags hybrid mellan svenska och amerikanska regler

16 dec, 2013 21:24

Luna Chang
Elev

Avatar


sanna1324567
Du vet väl att du är skyldig mig en kram fortfarande?

Hej

16 dec, 2013 21:51

1 2 3 4 5 6

Forum > Off Topic > Quidditchträning i Piteå

Du får inte svara på den här tråden.