Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Huset anubis hemlighet (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Huset anubis hemlighet (prs)

1 2 3 4 ... 8 9 10
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar



Colin suckade djupt. Hanns vänner hade inte sovmorgon så han kunde inte hänga med dom. Han ställde sig upp på skateboarden och började åka igen.

4 dec, 2013 13:44

Borttagen

Avatar


Alice såg på klockan de skulle börja snart. Hon
sparade det hon hade skrivit och la ner datorn i väskan

4 dec, 2013 14:06

Borttagen

Avatar



Colin åkte ner för en annan backe och bromsade vid en kiosk.

4 dec, 2013 14:07

Borttagen

Avatar


Alice gick till sitt klassrum hon satte sig på sin plats

7 dec, 2013 19:44

Borttagen

Avatar



"Tja." sa han och tog upp sin skateboard och gick mot den.

7 dec, 2013 19:54

Borttagen

Avatar


Alice slog upp datorn igen och såg mot läraren. Hon började prata
" Godmorgon kära elever idag ska ni öva på att leva in i era karaktärers känslor, Ni får testa 2 och 2 och försöka spela karaktären " sa läraren och skrev paren på tavlan.

7 dec, 2013 20:02

Borttagen

Avatar



Colin log mot killen i kiosken.
"Kan jag få en glass?" frågade han.

7 dec, 2013 20:03

Borttagen

Avatar


Alice skulle jobba med en som hette Isak hon såg sig om efter honom och log lite nervöst när hon såg honom. Isak kom fram till henne och log mot henne han var en av dom få snälla killarna i klassen.
" Hej Alice " sa Isak
" hej Isak " sa Alice hon skulle nu vara pojken ifrån hennes berättelse. Hon skulle vara Emile som han hette. Alice och Isak gick till ett tomt klassrum och började agera mot varandra. Isaks karaktär hette Lukas. De kunde knappt håla sig för skratt
" Lukas och Emile går inte ihop i mitt huvud " sa Isak

7 dec, 2013 20:07

Borttagen

Avatar



Killen i kassan gjorde i ordning en glass åt honom.
"Danke..." mumlade Colin och vände sig om.
"Vänta, varför är inte du i skolan?

7 dec, 2013 20:17

Borttagen

Avatar


Alice log hon tyckte verkligen om Isak han var en brunhårig kille alltid klädd i kostym
" gör du något ikväll ? " frågade Isak med nervöst röst
" Nejdå " sa Alice och log
" Em skulle du vilja äta middag med mig? " frågade Isak. Alice nickade Isak och Alice log mot varandra. Alice hade varit kär i honom så länge hon kunde minnas. de gick tillsammans tillbaka till klassrummet
" Hur gick det ? " frågade lärraren
" Inte bra det gick inte ihop " sa Isak

7 dec, 2013 20:23

1 2 3 4 ... 8 9 10

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Huset anubis hemlighet (prs)

Du får inte svara på den här tråden.