Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS mellan luna_rav och Horrokruxen

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan luna_rav och Horrokruxen

1 2 3 4 ... 7 8 9
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


( Hon och hon )

Jag ville gärna vara ifred med mamma, pappa satt bredvid mamma och Irmelie satt på en annan sjukhussäng och åt choklad som hon hade sparat från lördagsgodiset. En sköterska kom in och log först åt Irmelie som satt och mimade, sen på mig, hon gav mig en förståelig blick.
" Mr Swan? Jag skulle rekommendera om flickan fick vara ensam med sin mor " sa sköterskan. Pappa nickade och tittade på mig, sen tog han med sig Irmelie och gick ut.

4 dec, 2013 15:45

Borttagen

Avatar



Jag suckade ännu en gång. Jag orkade verkligen inte ha två småbarn i vårt hus. Eller om man nu kan kalla det hus. Jag tittade på Anton som såg förvånat på pappa.
"Ska det bli tvillingar? Ni borde väl ha sagt det innan?" frågade han.
"Nej, det skulle bli en överraskning."

4 dec, 2013 15:48

Borttagen

Avatar


" Mamma, jag är här nu.." Viskade jag.
Men mamma svarade inte, hade jag trott något annat? Jag suckade och satte mig på en stol bredvid henne, jag tog hennes hand och bara väntade. Hon väntade säkert på att få komma upp ur sin koma också. Plötsligt stormade Irmelie in och satte sig bredvid mig på golvet.
" Vad gör du!? Jag skulle få vara ensam med mamma!" Morrade jag och bar ut henne och slängde igen dörren.

(Jag kallar att sövas ner för en lätt koma saå du vet )

15 jan, 2014 10:24

Borttagen

Avatar



"Vilken dålig överraskning, är inte särskilt imponerad." muttrade jag och tittade på min pappa.
"Såja, försök att vara glad för din mamma." log han med ett fejkat leende.

15 jan, 2014 17:06

Borttagen

Avatar


" NATHALIE! ÖPPNA!" Skrek Irmelie och dunkade på dörren.
" FÖRSVINN!" Skrek jag och sparkade till dörren.
" Irmelie! Nathalie! " röt pappa som hade bucklat upp dörren.
" Visa att du är äldre!" Morrade han och bar upp Irmelie som grät floder. Hon slog och sparkade ledset på pappa.
" Men jag skulle få vara ensam!" Skrek jag.
" Sluta skrika! Annars är det du som går ut i bilen!" Morrade pappa och försökte att trösta Irmelie.
" Men tanten sa att jag skulle få vara ensam med mamma och sen kom hon in och förstörde allt!" Skrek jag högt.
" NATHALIE! GÅ UT I BILEN!" Morrade pappa och pekade mot dörren, han öppnade bilen från rummet, det gick.

15 jan, 2014 17:12

Borttagen

Avatar



"Men jag vill inte vara glad för henne, jag KAN inte vara glad för henne. Inte för någon." sa jag argt och gick ut från salen.
Jag visste att jag var en idiot som lämnade min mamma under en förlossning, men vad annars bra kunde jag göra? Jag slår vad om att ingen ut av dom skulle vilja att jag skulle vara kvar hos dom.
Jag lutade mig mot dörren till salen och började vissla.

15 jan, 2014 17:16

Borttagen

Avatar


(Är dom på samma sjukhus och avdelning?)

Jag gick surt och lite ledsamt ut ur rummet men innan jag gick gav jag mamma en sista blick.
" Såja lilla gumman " hörda jag pappa säga.
Jag fnös, alla gillade Irmelie mer, det var ingen hemlighet för någon, bara för att jag är äldre så är väl jag lika mycket värd?
Jag ryckte till mig när jag gick förbi en kille, han såg allmänt trött ut.

15 jan, 2014 17:24

Borttagen

Avatar


(Ja, jag tror att de var så)

Jag tittade på tjejen som nyss fick syn på mig.
Jag log ett fejkat leende och la händerna i fickorna medan jag visslade och lyssnade på pappas och Alex samtal innanför dörren.

15 jan, 2014 21:16

Borttagen

Avatar


" Är det mig du ler så mot?" Sa jag surt.
" Nathalie Swan ombeds komma till avdelning 7 " ropades det upp i högtalarna så att hela sjukhuset hörde.
" Men herregud! Ska dom skämma ut mig?" Sa jag och log.

15 jan, 2014 21:19

Borttagen

Avatar



"Du har lyckats att skämma ut dig själv, om du inte hade brytt dig hade jag inte vetat att de var du." flinade jag och tittade på henne.

15 jan, 2014 21:20

1 2 3 4 ... 7 8 9

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan luna_rav och Horrokruxen

Du får inte svara på den här tråden.