PRS om Divirgent mellan mig och Zandra00
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS om Divirgent mellan mig och Zandra00
|
Borttagen
|
Hjälp Zandra00! Jag vet inte vad som kommer nu...???
10 dec, 2013 21:02
|
|
Borttagen
|
Kanske att man är på ett tåg mot en avgrund och måste hoppa eller verkligen tro sanningen om sig själv så försvinner tåget?
Bara en ide!!
12 dec, 2013 20:57
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Kanske att man är på ett tåg mot en avgrund och måste hoppa eller verkligen tro sanningen om sig själv så försvinner tåget?
Bara en ide!!
Okej... Jag testar...
------------------------------
Jag står på ett tåg vid den bekanta öppningen som jag brukar hoppa ut ur. Men tåget åker för fort. Jag lutar mig försiktigt ut och ser att tåget är påväg mot ett stup. Min första impuls är att hoppa av men så hör jag ett ljud bakom mig och vänder mig om. Där är en pojke. Han är fastbunden med munkavel och rep. Jag överväger att lämna honom men klarar det inte. Och det skulle inte vara tappert. Jag set mig omkring efter en nödbroms medans jag närmar mig honom. Det finns ingen. Jag börjar stressat knyta upp repen men det går inte så bra. Jag inser att vi båda kommer att dö om jag stannar. Men jag kan inte lämna honom. Jag drar bort munkaveln så att han kan prata.
"Jag kan inte få loss dig. Jag måste hoppa nu annars kommer vi båda att dö." Säger jag till honom medans jag fortfarande kämpar med repen.
"Nej! Snälla! Jag vill inte dö!!"
Jag ser honom djupt in i ögonen.
"Tänk på det som gör dig lyckligast i världen."
Jag vänder mig bort från honom och hoppar av tåget i sista sekund.
12 dec, 2013 21:18
|
|
Borttagen
|
Tyvärr jag har inte tid med rollet just nu......
26 dec, 2013 23:16
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tyvärr jag har inte tid med rollet just nu......
Skriv när du har tid  ♥
30 dec, 2013 18:36
|
Du får inte svara på den här tråden.